Vraagje..

Ruben..

Berichten: 421
April 19, 2006, 21:38:28
edit2Rapporteer  
Hey medekiters..

Ik en een vriend willen een mountainboard kopen..maar het probleem is dat ik Kitesurf en hij windsurfd.. nou heb ik afgelope Pasen op Noordzeestrand(toplocatie in zeeland) een gast met zo'n board gezien waar ze evnlater ook mee gingen kiten op het strand..
Heeft iemand informatie over zulke mountainboards? ik zou het graag horen loser
Alvast bedankt (grinnik_kitesmiley) ThumpsUp

Ruben
tom_beul
Gast
Antwoord #1 April 19, 2006, 22:08:08
edit2Rapporteer  
Wat wil je er zoal over weten?



Dit was ik afgelopen maandag..
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #2 April 19, 2006, 22:08:38
edit2Rapporteer  
Kijk eens op windshift.nl voor trampa boardjes, www.hoog-vliegers.nl verkoopt Scrub boardjes en even googlen naar MSB en overige merken.
Paar grootste merken en meest gebruikte merken zijn: Trampa, MBS en Scrub.
Kijk eens op flyboarden.nl op het forum, daar word je doodgegooit met informatie over flyboardjes. Een goed flyboardje moet je rond de 250 euro voor rekenen.
Ruben..

Berichten: 421
Antwoord #3 April 19, 2006, 22:11:40
edit2Rapporteer  
vette foto.. maar ik wilde hem vooral op het strand gaan gebruiken,.
1. te koop bij van den berg? in de buurt van hoorn/enkhuizen
2. prijs voor een klein boardje.. ik ben 13  loser
3. is er een groot verschil met surfen.?

Ik dagt zelf aan meer grip?
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #4 April 19, 2006, 22:14:27
edit2Rapporteer  
Meer grip, zie je dat verkeerd! Je bent vooral bezig om hoogte te houden en te sliden.
Grote van de boardjes verschilt niet zoveel, het enige dat eigenlijk verschilt zijn de skate/channel trucks ( skate is voor freestyle, channel is zwaarder maar rijd lekkerder ) en de flex van het boardje. Ik vind het stukken makkelijker dan surfen, maar surfen is en blijft toch leuker.
Ruben..

Berichten: 421
Antwoord #5 April 19, 2006, 22:20:20
edit2Rapporteer  
Oke bedankt jongens, maar is er ook info over een boardje met een
windsurfzeil mogelijkheid ?
tom_beul
Gast
Antwoord #6 April 19, 2006, 22:23:59
edit2Rapporteer  
Daar heb je weel aparte boardjes voor,,.....
roelvdgun

Berichten: 591
Antwoord #7 April 20, 2006, 02:36:11
edit2Rapporteer  
jup, dan heb je t weer over iets heel anders volgens mij, betwijfel of er mensen zijn hier op t forum die dat doen, denk dat je dan bij een windsurf forum moet zijn om te vragen of ze t ook op t land doen met zo'n boardje...
voor andere info dus flyboarden.nl Smiley
Ruben..

Berichten: 421
Antwoord #8 April 20, 2006, 02:53:10
edit2Rapporteer  
En een gaatje voor de mastvoet van die gast erin boren? Of is dat dom? loser
Ruben..

Berichten: 421
Antwoord #9 April 20, 2006, 02:55:38
edit2Rapporteer  
weetje wat.. ik koop gewoon een mooie Trampa..
Heb ik er tenminste wel wat aan  (grinnik_kitesmiley)
.Thanx voor de tips mensen..
kiteboy
Gast
Antwoord #10 April 20, 2006, 02:57:45
edit2Rapporteer  
Me vader heeft zo windsurfboard voor het land. Gaat aardig hard als je wilt testen moet je in de winter naar ijmuiden komen. Alleen er is niet aan te komen 2hands aan die boards die er echt voor gemaakt zijn. Speedsailen heet dat met zo board.
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #11 April 20, 2006, 03:26:18
edit2Rapporteer  
Goede keus een Trampa! Smiley
boarderbac
Gast
Antwoord #12 April 20, 2006, 03:38:47
edit2Rapporteer  
hey,
ik heb een mbs boardje. op het strand kan je er aardig mee kiten, maar dan moet je wel hard zand hebben hoor. Ik surf zelf ook nog steeds, en heb dus ook wel eens een zeiltje op het mountainboard gezet, maar dit werkte niet echt. op een gewoon skateboard kan je wel een zeiltje zetten. Een mountainboard heeft te soepele trucks om ermee te kunnen surfen. Een gat boren in de plankies gaat trouwens prima, om er een baseplate op te schroeven, je moet dan wel ff iets aan de voetbandjes doen.
maar je moet gewoon samen met die vriend van je zo een mountainboard kopen, het zal na enige oefening wel lukken met een surfzeil erop, maar waarschijnlijk zal hij tog overstappen op het kiten. Dat gebeurd namelijk altijd bij iedereen.

succes met alles
Marko
Gast
Antwoord #13 April 20, 2006, 04:13:28
edit2Rapporteer  
Check www.flyboarden.nl, kan je een hele hoop informatie op vinden. Zeker op het forum.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.