Kwijt/Gestolen ? ? ? Blauwe H20 Weekend tas

Rolf
Gast
April 24, 2006, 01:54:46
edit2Rapporteer  
Gisteren top dag gehad op wijk aan zee, leuk zo`n evenement,

Tot dat ik er achter kwam dat mijn tas weg was.

Hij stond naast de F-One Teardrop (caravan) en ineens was ie weg...

Blauwe "H20" Weekend tas
Inhoud tas Wetsuit,Boardshort,schoentjes,Telefoon oplader...

Iemand iets gezien of iemand verkeerde tas mee genomen ? ? ?

Ik hoor het graag,

Rolf ( 06-29036866 )
Flyingbengel@hotmail.com
tom_beul
Gast
Antwoord #1 April 24, 2006, 01:58:47
edit2Rapporteer  
Ziek hoor!

Ook een gebruiker van dit forum die stond bij een tent van flysurfer en toeen was zijn handlepass leash ineens gestolen!
Passie

Antwoord #2 April 24, 2006, 02:08:56
edit2Rapporteer  
ik hoop dat je 't kwijt bent geraakt ( niet stom bedoeld.. en denk ook zelf dat hij gejat is. want 'n tas raak je niet zomaar kwijt)..want als hij gejat is.. Is dat zo ongelooflijk zielig van degene die dat heeft gedaan.. die z'n eigen spullen niet kan betalen en daarom maar gaat jatten..
Ruben..

Antwoord #3 April 24, 2006, 02:54:11
edit2Rapporteer  
wat is dat toch met al die mensen die maar jatten ? waar moet dit heen ?
bignelis

Antwoord #4 April 24, 2006, 03:19:10
edit2Rapporteer  
als ik deze zomer ook maar iemand aan mijn tas zie komen dan vraag ik me af of ik me in kan houden.....en denk dat de halve kitewereld zich met mij op de betreffende dief stort.
DENNS

Antwoord #5 April 24, 2006, 03:25:04
edit2Rapporteer  
tegenwoordig hoor je steeds meer ruit ingeslagen, kite gejat, tas gejat ga zo maar door
we moeten ook meer op elkaars spullen leten, ik denk dat dat de enige opsie is om deze narigheid te voorkomen ListenToMe
storm

Antwoord #6 April 24, 2006, 15:21:26
edit2Rapporteer  
Lees de laatste tijd weer aardig wat berichten over diefstal. Als er uit auto's gestolen werd ben ik toch benieuwd of er in die gevallen gear zichtbaar in de auto lag, of gebeurt het ook als het in een afgesloten (voor het oog) ruimte lag. En tja, op het strand spullen laten liggen is nooit handig, helaas. Zet zoveel mogelijk spullen met een slot aan elkaar vast. Als iemand dan wil stelen moet ie of iets uit een tas halen( wat al een hindernis is) of hij moet de hele bundel in een keer meenemen, en dat kan niet echt onopvallend.
Ben benieuwd naar jullie reacties
bergenkiter
Gast
Antwoord #7 April 24, 2006, 16:03:00
edit2Rapporteer  
@ dennis91 , geloof me maar op elkaars spullen werkt al niet, want als je je mede kiters niet eens kunt vertrouwen, en geloof me dat kan je niet!!
Ik heb wel gehoord dat een paar kiters ( persoonlijk ken ik ze gelukkig niet ) die gewoon met een paar rugtassen van het strand weglopen ( overigens zijn ze wel gepakt ).
Die gewoon spullen uit een medekiter z'n auto geript hebben en vervolgens nog meerdere winkels hebben leeg gejat!!!

Ik vind het een  schande dat dit soort dingen onder ons collegas moet gebeuren maar helaas, die klootzakken lopen nou eenmaal over onze surfspots rond en maken steeds meer buit!!!!!

En je kan er maar helaas 1 ding tegen doen, LAAT NOOOIT JE SPULLEN IN HET ZICHT!!!!
bergenkiter
Gast
Antwoord #8 April 24, 2006, 16:06:37
edit2Rapporteer  

@ storm , Die hele bundel maken is echt een super idee!!! want ik neem aan dat je alleen maar aan het kiten ben met mensen die je kan vertrouwen, en inderdaad 12 kites in 1 keer meenemen gaat erg lastig haahaha!!!

Ik hoop dat het maar zou weinig mogelijk mag gebeuren dit jaar!!!!!!
jessevdam

Geen avatar

Antwoord #9 April 24, 2006, 17:16:48
edit2Rapporteer  
We kunnen ze met onze forums in elk geval aan de schandpaal nagelen. Hoeven ze nooit meer op een drukke kite spot te komen.
FunkyoneNL

Antwoord #10 April 24, 2006, 17:59:11
edit2Rapporteer  
of dadelijk een bewaakte kite opslag voor het strand........ bij de drukke spots gaat nergens meer over.........
Hattori Hanzo

Antwoord #11 April 24, 2006, 19:25:37
edit2Rapporteer  
We kunnen ze met onze forums in elk geval aan de schandpaal nagelen. Hoeven ze nooit meer op een drukke kite spot te komen.

Foto'tjes ophangen van die eikels op iedere kitespot als ze gepakt zijn.....
Kunnen ze het kiten wel goodbye zeggen....!

Ruben..

Antwoord #12 April 24, 2006, 23:33:00
edit2Rapporteer  
Ja precies
Ruben..

Antwoord #13 April 24, 2006, 23:36:48
edit2Rapporteer  
Eigenlijk is het ziek dat dat zou moeten.. foto's ophangen..
Maar het is helaas wel een goede oplossing   (huilen_kitesmiley)
tomtom nietingelogd
Gast
Antwoord #14 April 24, 2006, 23:36:55
edit2Rapporteer  
Op IJmuiden leggen we altijd onze speulen bij elkaar! Er kite altijd wel iemand niet en let dan altijd wel op!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.