Ik krijg allemaal vragen over de garantie als je in het buitenland een BEST kite besteld...
Lees nog even mijn topic "niet goed geld terug"
Dit zijn voorwaarden die wereldwijd gelden en wanneer je lokale BEST dealer zich niet aan de gemaakte afspraken houdt kun je dit gewoon even melden aan BEST...
Zie bericht hieronder:
MIJN VRAAG AAN BEST:
Hallo i have a question about the 100% guarantee and LIMITED WARRANTY 30-DAY PERFORMANCE GUARANTEE.
I leave in the Netherlands and orderd the Waroo 14m2 but do know nothing about the performance of the kite??
When i get the kite and take it for a ride....Can i return the kite and get a money back garantee if it doesn't performes well??
Don't think it will happen...but IF???
And how to handle at the moment that i want to return the kite??
Best regards
HET ANTWOORD VAN BEST OP MIJN VRAAG:
HJ
Thanks for your interest in Best Kiteboarding! We are stoked that you chose us for all of your kiteboarding needs. Yes, if for some reason you do not like the kite, you can return it with in the 30 Day period. If that is infact the case, and you do not like the kite, please either give us a call or send us an email saying that you would like to return the kite so that we can give you a Return Authorization number. Let me know if there is anything else that I can help you with.
Alecia
Dat noem ik nog eens goede service...."klant is koning"
Dus nogmaals.......als je via het internet aankopen doet heb je meer rechten dan via de lokale winkel..
Natuurlijk wel even van te voren met fabrikant afspreken.. (wel net zo netjes)
Dus niet zoals sommigen dachten (thuis krijgen en in het plastic laten zitten) Nee gewoon testen wat je gekocht hebt