Safetylijn Venom/Bomba/Phantom aan stuurlijn bevestigen?

Jorro

Geen avatar

Mei 14, 2006, 18:28:45
edit2Rapporteer  
Hallo,
ik vroeg me af of je de safetylijn, die normaal bij peter lynn kites aan 1 vd powerlijnen vastzit, ook aan 1 vd stuurllijnen kan vastmaken? Of trekt je dan de hele kite uit mekaar als je je safety trekt, omdat de kite daar minder sterk is?
Ik kwam op t idee toen ik de bar van zo n ocean rodeo kite zag http://www.stormchaser.nl/images/punchoutBig.jpg

Je kan dan lekker spinnen zonder dat het uitmaakt dat je lijnen gedraaid raken...

gr Joris
Maurits

Antwoord #1 Mei 14, 2006, 18:56:20
edit2Rapporteer  
hey,

ik kan niets anders zeggen dan:
http://video.google.com/videoplay?docid=2752930869302000363&q=peter+lynn
Kies dan voor de instructional video en deze ff afkijken, daar leer je veel van namelijk!!
Als je er daarna niet uitkomt mail me anders ff. Ik vlieg ook met peter lynn.
Jorro

Geen avatar

Antwoord #2 Mei 14, 2006, 19:09:07
edit2Rapporteer  
de instructional video....

Ja de video herinner ik me nog, heb m nog op videoband.
Maar daar gebruiken ze zo n spinning spreaderbar, waarbij je toch af en toe met de hand de powerlijnen uit elkaar draait....Ik gebruik een kitewaist trapeze zonder zo n haak vandaar de vraag. Dus mij leek het leuk als die punchbar erop zou kunnen, zonder dat de vlieger er schade van op kan lopen.
Psychotic

Antwoord #3 Mei 14, 2006, 19:44:26
edit2Rapporteer  
Nope, enkel je voorlijnen. Je stuurlijnen gaat je je kite kosten
Brenkie

Antwoord #4 Mei 16, 2006, 02:39:11
edit2Rapporteer  
Hey, die zelfde video kreeg ik op DVD bij mijn Venom.  Hoe bevallen die spinning spreaders eigenlijk? Ik heb er nog geen maar wil er toch eentje kopen, dat lijkt me iets relaxeter dan iedere keer die leash maar weer loshalen en uiteindelijk zelfs niet gebruiken.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.