Dinsdag 16/05: game, set and match

Bodhi

Mei 16, 2006, 08:21:31
edit2Rapporteer  
Ik weet het nog net zo niet... De ochtend ziet er super goed uit maar nu het einde van het studiejaar in zicht komt moet ik nog even wat gas geven. Mijn plan was om 's ochtends en 's middags te vlammen op school en daarna door naar Scheveningen, 17.00 op het water daar, maar de voorspellingen zijn niet zo hoopvol voor deze planning.... Maar aan de andere kant, de windrichting is ZW dus kan redelijk lekker gaan poeieren... HELP! Ik zit met een dilemma!!!
Bodhi

Antwoord #1 Mei 16, 2006, 21:23:17
edit2Rapporteer  
Nou, relaxed! De wind is gaan liggen, helemaal waardeloos op dit moment dus ik zit niet meer in een tweestrijd! Lekkerrrrrrr!!! Had dus eigenlijk gewoon eigenwijs vanochtend naar het strand moeten gaan om dan aan het einde van de middag in de boeken te duiken, maar ja... Niets meer aan te doen!
Dan maar weer de ogen richten op het komende weekeinde, maar dan zonder regen graag!!!
adrenalin

Antwoord #2 Mei 16, 2006, 22:40:07
edit2Rapporteer  
s'Ochtends was het aardig tot een uur of 14:00.  Daarna nam het snel af. Dus je hebt al met al niet heel veel gemist.
roeb
Gast
Antwoord #3 Mei 16, 2006, 23:25:55
edit2Rapporteer  
Heb je niet als je een ochtend op het water heb gestaan, je super suf (rozig) bent en er daarna weinig meer uit je handen komt (zoals ik nu heb)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.