Ricardo
|
Je moet gewoon de buitenste pakken.
|
|
|
slufterhufters.com
|
Bedoel je de touwtjes aan de kite waar je je stuurlijnen aan bevestigd.
Die staan standaard op de binnenste lusjes, en laat die maar zo staan, kite is al rete snel.
|
|
|
plaaggeest
|
inderdd ik heb ze ook op de binnenste staan..en is aan het begin meer dan genoeg joh!
|
|
|
LEAF
|
Ik zelf heb de Raven II 8m en heb een paar weken geleden de buitenste gepakt terwijl de touwtjes standaard op de binnenste zaten. Ik vond de vlieger wel heel erg snel in verhouding tot mijn oude X4 8m dus ik ga ze te volgende keer terugzetten naar de binnenste en verwacht dat de vlieger dan iets rustiger is.
|
|
|
slufterhufters.com
|
Raven 2 8m kan je makkelijk op de buitenste vliegen, standaard 27m lijnen, vond hem niet echt snel.
De Torch 2 is duidelijk vele malen sneller en dan ook nog eens 24m lijnen, daarom beter wel op de binnenste lusjes.
|
|
|
Avanti
|
'k heb ze op de achterste, 8 meter is toch voor het gooi en smijtwerk, dus lekker snel. Probeer zelf maar als het weer knoeperhard waait. Kite blijft toch stabiel, dus makkelijk te controleren.
|
|
|
zagy
|
is maar een goed antwoord voor, wat je zelf het fijnste vind. Ik weet zelf niet eens waar ik hem op vaar, geloof de snelste. Maar hangt er natuurlijk ook vanaf met welke bar je hem vaart
|
|
|
joa
Gast
|
De North kites hebben dit ook,binenste is een slakje en buitenste haasje(net een de gierig van een trekker) Heb het op de binenste staan en dan is dat ding al mega snel!
|
|
|