EH Ripper review (hanglos)

Hooked Cabarete

Mei 25, 2006, 23:46:53
edit2Rapporteer  
Aangezien er een hoop mensen zijn geweest die mij vragen hebben gesteld over de nieuwe Ripper van EH hier even de link naar de Test die gedaan is door Hanglos.

http://www.hanglos.nl/asp/new/actionlink.asp?actionnewsid={BB97F02F-EFCF-4D23-BC0A-18249655F147}

lennart

Antwoord #1 Mei 26, 2006, 00:50:27
edit2Rapporteer  
tja ..... ik heb hem in het echt gezien en ik vond het wel lekijk !!! maarja ieder zo zijn smaak
Mitchel_12000

Antwoord #2 Mei 26, 2006, 02:03:42
edit2Rapporteer  
Lelijk vind ik hem zeker niet. De kite die ik gezien heb, was echter nauwelijks te herstarten in zee, terwijl er toch een lekker windje stond.
Hooked Cabarete

Antwoord #3 Mei 26, 2006, 02:29:09
edit2Rapporteer  
Smaken verschillen inderdaad. Ik heb al een aantal verschillende kleurencombinaties gezien. De blauw/witte vind ik persoonlijk weer wat minder maar van de week zag ik een zwart/grijs/witte en die zag er echt super uit. Kleuren zijn natuurlijk persoonlijk.

Wat het herstarten betrefd, hier moet je een beetje aan wennen. Als je een keer weet hoe en wat, heb je hem zo de lucht weer in.

Ik heb ook een keer een half uur gezwommen, toen even uitgevogeld dat je spanning op de lijnen moet houden en gewoon even wachten tot de kite weer de lucht ingaat. Ik deed het allemaal die keer een beetje te snel. 
Slis

Antwoord #4 Mei 26, 2006, 14:44:18
edit2Rapporteer  
mocht nog iemand vragen hebben over de ripper
ik wil en kan ze ook beantworden gezien ik de test heb gedaan
stuur me maar een pm-tje Smiley
of stel ze in het topic van hanglos.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.