Born to Fly weekend

Steven

Mei 23, 2006, 02:00:27
edit2Rapporteer  
Even stukje van Kitedudes.nl hier naar toe gekopierd, Sanne citeerd...

...'' zag net dat Born to Fly weer een uitje organiseerd en wilde dat jullie niet onthouden! www.borntofly.nl/opmaak/main/KW/
Ik ben zeker van plan om weer heen te gaan; echt fantastische weekenden die tripjes met Born to Fly naar Vlieland! Krijgen we dit jaar een wat grotere delegatie IJselmeer- en Waddensurfers mee??
Uitleg wordt op de site nog weinig gegeven omdat het voor insiders al tijden een begrip is. Waar het om gaat is een lang weekend (vr-zo) naar Vlieland. Daar zijn 2 grote legertenten afgehuurd aan het strand en van daaruit wordt er drie dagen lekker gekitesurft. 'S avonds zit men bij goed weer om een kampvuur biertjes te drinken en bij minder weer in de kroeg biertjes te drinken. Helemaal tOp dus!! Ik weet nog niet precies wat de kosten zijn, maar het is non-profit. De kosten houden dus de overtocht, onderdak in de tenten en gezamelijk eten en centrale bierinkoop in.''

Ik ben er bij!  (grinnik_kitesmiley)

Tom

Antwoord #1 Mei 23, 2006, 02:09:05
edit2Rapporteer  
hm klinkt goed !
Gj

Antwoord #2 Mei 23, 2006, 04:31:58
edit2Rapporteer  
Dat klinkt zeker goed ja ! voor al

Biertjes drinken bij goed weer en biertjes drinken bij minder weer haha !
Naish-Kiter

Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #3 Mei 23, 2006, 06:26:22
edit2Rapporteer  
he steven ik ben er tot nu toe ook elke keer bij geweest en het is idd een top evenemt.
en dan s avonds lekker naar het rest spare ribs eten of de bekende hutspotten nu maar hopen dat ze uit voor zorg de peper potjes weer van tafel gaan halen.
en na het eten gaan we weer gezellig naar de cafe's een biertje of wat halen.
ik ben er zeker weer bij
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.