kiten op ondiep water

kentyman

Antwoord #25 Mei 22, 2006, 18:44:07
edit2Rapporteer  
Thanks Garmt Smiley

check m'n foto!
Garmt

Antwoord #26 Mei 22, 2006, 22:07:57
edit2Rapporteer  
Hee! De dok is wat vergeten? Er zit nog wat metaal in je hand geloof ik...
kentyman

Antwoord #27 Mei 22, 2006, 23:32:50
edit2Rapporteer  
volgens mij zijn het kruiskop schroeven, best handig: kom je op het strand, even met de kriuskop schroevendraaier m'n vinnen vastzetten, straps aandraaien, hand aandraaien..
Tom

Antwoord #28 Mei 23, 2006, 01:34:02
edit2Rapporteer  
Wat een toeval ..

Ik was vorige week in Workum en was daar ook lekker een beetje aan het knalle met 35 knopen ging allemaal prima. Maar wat ze me niet verteld hadden is dat er rechtsvoor op de bank nog een bank ligt wat dus echt maar 30cm diep is..
Ik ben echt snoeihard vol op me stuitje geland(ben zee gewent dus liet me lekker kletteren toen het fout ging)
Conclusie, niks gebroken denk maar vlak boven me stuitje zit een flinke kneuzing die niet in je handpalm past.. vrij pijnlijk zitten gaat gelukkig wel maar echt prettig ist niet!

Zo zie je maar, al vaar je op een onbekende spot altijd ff alles aan een lokal vragen, liefst 2 voor als de eerste iets vergeet Joepie
Jelle

Antwoord #29 Mei 23, 2006, 02:43:20
edit2Rapporteer  
Wat noemen jullie nou precies ondiep?

Is dat 30 cm, 50, 70?

Met golventoppen daarbovenop?

Jelle
Rowin

Antwoord #30 Mei 23, 2006, 02:52:33
edit2Rapporteer  
Sterkte !
kentyman

Antwoord #31 Mei 23, 2006, 15:53:08
edit2Rapporteer  
ik viel op ongeveer 30 cm vlak water, maar tot 130cm noem ik alles ondiep!
La Flauwurhman

Antwoord #32 Mei 23, 2006, 17:38:29
edit2Rapporteer  
Dat zuigt Kentyman!!
Maar wat ik mezelf nu aan het afleren ben is mijn arm uitsteken als ik val. 4 Maanden geleden mijn schouder goed uit de kom gehad en als ik nu mijn arm uitsteek ligt ie er gegarandeerd weer uit!

Hopelijk valt het allemaal mee voor je en kan je snel weer het water op!

wow shit man! Je stak je arm ook uit om je val te breken? Ik zeg altijd tegen m'n leerlingen dat ze ALTIJD 2 handen aan de bar moeten hebben (en altijd op de kite moeten letten), als je je handen aan de bar hebt dan breek je ze niet zo snel... Arm uit de kom doet trouwens pokke pijn toch?

Enne ja, kiten op water van minder dan zeg... 130 cm is behoorlijk link, als je echt hard valt van grote hoogte dan heb je misschien wel 2m water nodig

Is met snowboarden gebeurt....dezelfde reflex als met kiten zeg maar. Ik ga op mijn bek, steekm'n lat uit en flop hij lag eruit. In het begin dacht ik dat ie verrekt was maar na 5 minuten ging ik zweten en voelde ik het bloed uit mijn kop stromen. Einde wintersport.
Nu gaat het weer, maar als ik val dan houd ik mijn barretje goed vast!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.