Wie komt er mee naar ZW kust van Frankrijk - 2e week Juli?

fabi
Gast
Mei 22, 2006, 23:49:05
edit2Rapporteer  
Hai,

Effe in 't kort:
Heb verleden week een paar uurtjes kitelessen gevolgd en was meteen verkocht ... gisteren zo blij als kind thuisgekomen met m'n eerste kitesetje. Goe zot!
Ben m'n 2 kinderen een week kwijt in juli zodus dacht ik van dan in die periode in m'n eentje naar een zonniger oord te trekken (ZW kust van Frankrijk? Maakt mij niet uit eigenlijk) om wat te ploeteren met m'n kite.
Zou vertrekken op zondagavond 9 juli en terugkomen vrijdagnamiddag 14 juli. Ik hou het goeiekoop: met een tent of een plaatselijke B&B.

Heb je zin om mee te gaan en de naft en péage te delen - laat dan een seintje. Man / vrouw maakt mij niet uit maar versta me NIET verkeerd: ik doe dit louter voor het kite gezelschap, alleen is anders maar alleen - ik ken niemand anders in mijn kennissenkring die mee kan, laat staan het woord 'kite' begrijpen...
Er kunnen tot 2 mensen mee (heb VW Golf met bagagedrager - écht véél kan er dus niet in of op).

Fabienne (woonachtig te Antwerpen)
TijN

Antwoord #1 Mei 23, 2006, 16:22:53
edit2Rapporteer  
anders had je wel met ons mee gekunt wij gaan met zn 5e, 5 weken naar ZW kust van frankrijk met camper en caravan maar zit op moment beetje vol met bagage enzo
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.