Jarno
Geen avatar
|
nice, mag ik vragen wat voor opleiding jij doet of hebt gedaan koert? (ben nu zelf ook mobielewebsites aan t maken voor school)
|
|
|
|
|
|
|
erik123
Gast
|
ben eigenlijk wel benieuwd hoe je een getijdentabel in outlook kan importeren. zou dit goed kunnen gebruiken voor mijn werk.
|
|
|
|
Emiel
|
zit op me horloge hehe
|
|
|
KiteKoe®t
|
Lauwersoog staat er niet bij Ik heb zojuist Lauwersoog ook geimporteerd.. Nog meer ???
|
|
|
MrRippey
|
ben eigenlijk wel benieuwd hoe je een getijdentabel in outlook kan importeren. zou dit goed kunnen gebruiken voor mijn werk. astroinformatie in agenda zo kan je voor veel plaatsen zelf een importfile maken voor je outlookagende. En zodoende ook importeren in je smartphone, zo heb ik het gedaan.
|
|
|
erik123
Gast
|
je mag blijven! helemaal top!
|
|
|
Ruben..
|
Schellinkhout en Enkhuizen !! please Ik vind het geweldig
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Brouwersdam!
|
|
|
larssmits
Gast
|
Schellinkhout en Enkhuizen !! please Ik vind het geweldig daar heb je toch geen hoog en laag water
|
|
|
Moza
|
Jongens pak gewoon de dichstbijzijnde spot dan zit je goed.....voor katwijk pak je bv noordwijk enzovoorts!!
|
|
|
|
DENNS
|
bij de acces die ik vandaag binnen heb gekregen heb ik ook zon blaadje erbij gehad van getij
|
|
|
Jurrien
|
super vet koert!!!!!! kan ik mooi op men windows mobile phone ff snel schecken
|
|
|
KiteKoe®t
|
Ik heb trouwens bij Hoek van Holland, IJmuiden en bij Noordwijk ook al de actuele windsnelheid, windrichting en watertemperatuur gezet... Meer spots volgen!!
Deze haal ik om de 10 minuten van actuelewaterdata.nl vandaan ;-)
|
|
|