Snowkiten in het Duitsland of Oostblok? Waar?

JorritPi

September 21, 2007, 02:40:52
edit2Rapporteer  
De winter staat weer voor de deur en dit jaar is het plan er om misschien ergens een weekjes te gaan snowkiten in Duitsland of het oostblok.

Is iemand wel eens naar een locatie in Duitsland of in één van de landen van het oostblok geweest om te snowkiten?  loser

Emiel

Antwoord #1 September 21, 2007, 03:25:39
edit2Rapporteer  
reschensee(grens van italie met oostenrijk)
wasserkuppe
winterberg
Micky

Antwoord #2 September 21, 2007, 06:56:58
edit2Rapporteer  
De winter staat weer voor de deur en dit jaar is het plan er om misschien ergens een weekjes te gaan snowkiten in Duitsland of het oostblok.

Is iemand wel eens naar een locatie in Duitsland of in één van de landen van het oostblok geweest om te snowkiten?  loser

Hahaha, die Jorrit...  (tong_kitesmiley)
Koopt ie een Bullaroo en gaat zich direct op snowkiten richten.....  Joepie
Mssn leuk, als er sneeuw ligt in het Sauerland ff naar Winterberg te knallen voor een lang weekend. Lijkt mij ook wel leuk om een keer te proberen.....   (grinnik_kitesmiley)
Blijkt bij een vliegveld een mooi stuk te zijn waar je kan kiten.
JorritPi

Antwoord #3 September 21, 2007, 17:23:16
edit2Rapporteer  
Zou leuk zijn om met een groepje te gaan...

Die Bularoo verkoop ik volgende maand weer, als de test resultaten goed zijn dan ga ik volgende maand over op 2x Nemesis HP . Dat bow gedoe vind ik maar saai !

@ Emiel, ben jij daar zelf ook geweest?
mbetz

Antwoord #4 September 21, 2007, 20:28:25
edit2Rapporteer  
Rond Munchen kun je goed Snowkiten bij Cheimsee (Vanaf Munchen richting Salzburg) en bij Eschenlohe (Munchen richting Garmish Partenkirchen, bij het einde van de autobaan voor Garmisch zijn grote weilanden waar veel gekite wordt.
Er moet natuurlijk wel sneeuw liggen...

Laat maar weten als je meer info nodig hebt dan kan ik je helpen want ik woon ten zuiden van Munchen bij Starnberg..
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.