Passende strut voor rhino4 12m

aettema

Geen avatar

Juni 02, 2006, 21:33:06
edit2Rapporteer  
Hej,

Het ventiel van een strut van een rhino4 12m is losgegaan. Hoe dit kan weet ik ook niet maar weet iemand misschien waar ik een vervangende strut kan vinden? Het schijnt dat ze via de importeur niet echt te krijgen zijn dus er moet iets in wat past of een strut uit een kapotte rhino4.

Als iemand een oplossing weet zou ik echt zeer geholpen zijn. Als je wat weet emailtje aettema@hotmail.com of hier op forum

Alex
FLOF

Antwoord #1 Juni 02, 2006, 21:44:54
edit2Rapporteer  
Alex, stuur ff een PM naar MrRippey. Die kent een bedrijfje dat je strut voor een paar eUri namaakt, werkt perfect.

tom_beul
Gast
Antwoord #2 Juni 02, 2006, 21:46:50
edit2Rapporteer  
Als een strut lek is boeit dat niet... Vraag maar aan HAAAAAAAAANZ! hans vaart gewoon door ! Haha
aettema

Geen avatar

Antwoord #3 Juni 02, 2006, 22:16:25
edit2Rapporteer  
@Flof ok ga ik doen

nog meer mensen ideeen? En @ slingshot  het boeit wel dat de kite lek is hij moet gewoon weer de lucht in.
tom_beul
Gast
Antwoord #4 Juni 02, 2006, 22:23:35
edit2Rapporteer  
Grapje doed, het antwoord is al gegeven dus nu kan het weer off topic, hehe
Ondabeach

Antwoord #5 Juni 02, 2006, 22:35:28
edit2Rapporteer  
Ik heb voor een LE 14m2 vorig jaar ook al zoveel moeite moeten doen. Ik kreeg steeds een R5 14m2 deze paste dus qua ventielen niet.
Uiteindelijk via siem en die weer via kubus toch nog een orginele kunnen scoren.
Of een R5 qua strut past weet ik eigenlijk niet. Mischien ook het proberen waard.

Een andere optie is deze http://bladders.aquilasoft.nl/?language=dutch. Je stuurt je oude tube op en hij maakt ze na.
MrRippey

Antwoord #6 Juni 02, 2006, 22:37:36
edit2Rapporteer  
Jep bij dat bedrijfje heb ik ook meerdere malen een tube nalaten maken! Om welke strut gaat het overigens ik heb nog wat struts uit een Rhino 4 16m2 liggen. Deze passen altijd in de andere Rhino 4's.
aettema

Geen avatar

Antwoord #7 Juni 02, 2006, 22:53:46
edit2Rapporteer  
@MrRippey het is de stut naast de middelste (een na grootste dus). Weet je dan genoeg? Zou echt super relaxt zijn als je wat hebt!

FLOF

Antwoord #8 Juni 02, 2006, 23:03:40
edit2Rapporteer  
Tsja, Rippey is ook zeer relaxt...behalve dan gisteren na de kite sessie he Rippey, gheghe, wereldrecord wetsuit uittrekken!!  (grinnik_kitesmiley)  schater
De groeten terug van je porceleinen vriend  (hangloose_kitesmiley)

ES

Geen avatar

Antwoord #9 Juni 03, 2006, 01:01:42
edit2Rapporteer  
Als je het ventiel nog hebt kun je het gewoon weer op de strut lijmen, heb ik ook eens gehad met LE en houd nu nog steeds.

En anders kwam ik dit pas tegen:

http://www.bullkites.com/content_english/kites/bladders.htm
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.