kitesurfer2000

Berichten: 29
|
Ik heb drie weken geleden een Waroo kite proberen te bestellen. Ik heb anderhalve week lang niemand kunnen berijken. Uiteindelijk heb ik de voicemail maar ingesproken. Toen kreeg ik uiteindelijk iemand aan de lijn. Ik heb toen een bestelling gedaan en kon het geld alvast over maken. Alleen de kleur hoefde ik nog door te geven. Ik ben heeeeeel blij dat ik nog geen geld gestort heb want ik vertrouw dit voor geen meter. Overigens, het kan ook zijn dat hij op vakantie is en zijn telefoon tijdelijk op non aktief heeft gezet. Het is wel zo dat ze het vrij druk hebben met de verkoop v/d waroo's
|
|
|
KiteKoe®t

Berichten: 1304
|
Ik heb ff de domeinnaam nagetrokken bij de SIDN..
Contactgegevens staan daar op:
Surfsport Almere Kimwierde 88 1353 DJ ALMERE Netherlands
W.A. Vroom +31 (0)365344666
Good luck en laat ff weten of het gelukt is...
|
|
|
Molliebollie

Berichten: 1243
|
Een foutje in de website is zo gemaakt. Er hoeft maar iets mis te zijn in een configuration bestand en de website is offline of werkt niet naar behoren. Wat kitesurfer2000 zegt zou ook waar kunnen zijn. Concludeer dus niet meteen dat het hier om oplichterij gaat. Dit kan ook een combinatie van omstandigheden zijn, waardoor de shop straks misschien met een slechte naam rondloopt terwijl dit misschien niet eens terecht is.
Anderzijds kan ik me jullie zorgen wel voorstellen, maar concludeer niet te vroeg.
Edit: Op het moment van schrijven realiseer ik me dat zelfs op kitehigh.nl niet alles werkt (tong_kitesmiley) Ik weet niet hoe jullie dat hebben, maar ik zie geen avatars meer
|
|
|
Maurits

Berichten: 1008
|
Boardsports bestaat al heel lang, een maatje van me heeft er ook wat spul besteld een jaar geleden. En alles is gewoon binnengekomen. De database is gewoon ff uit de lucht, omdat ze bij de webhost er misschien wel mee bezig zijn. Ik heb het zelf soms ook wel met mijn site duzz.
Idd ik zie sinds gister geen avatars meer.
|
|
|
michiel (papa)
Gast
|
Frans en Surfer 2000 check ff jullie mail of als je meer info wilt bel me ff. 0642711927
|
|
|
Lebowski

Berichten: 65
|
Boardsports is altijd een prima zaak geweest. Twee keer een kite gekocht (4 jaar geleden en afgelopen maand) en altijd zonder problemen. De onbreikbaarheid zal vast een reden hebben. Diverse eenmansshops zijn slecht in de bereikbaarheid maar daar tegenover goed in de prijzen en service.
Effe afwachten.
|
|
|
FRans qxl

Berichten: 90
|
Idd, laten we eerst gewoon afwachten. En niet meteen allerlei dingen speculeren / roepen. Ik probeer het gewoon een dezer dagen nog eens. Ben ook altijd super tevreden geweest, heb al mijn kites hier gehaald 8 stuks. 
|
|
|
Jeks one

Berichten: 883
|
ik heb m'n waroo zo'n 5 weken geleden gekocht, de shop bestaat al 2 jaar niet meer, de handel vind plaats op een parkeerplaats langs de A6 (???) maargoed ik heb m'n waroo en deze shop is een officiele dealer van best, mogen de kopers problemen hebben of garantie dan kan je rechtstreeks met best contact opnemen, geen probleem. Wat ik wel vervelend vind is dat ik dus al 5 weken op m'n kwitantie zit te wachten !! meerdere emails gestuurd maar geen reactie, dus enige onrust is op z'n plaats.
|
|
|
diederik

Berichten: 908
|
heb daar ook mn kites vandaan...gewoon effe afspreken op de parkeerplaats bij almere en dealen maar...geen probleem, zal wel op vakantie zijn ofzo??? Is trouwens een officiele best dealer!
|
|
|
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7008
|
...geen probleem, zal wel op vakantie zijn ofzo??? Is trouwens een officiele best dealer!
Het duurt altijd erg lang voordat je een reactie krijgt van die gast van boardsports.. En als hij het niet eens is met de reacties op dit forum dan neemt ie soms helemaal geen moeite om te bellen of te mailen..grootheidswaanzin of zoiets??? En als ik op vakantie ga en ik zou afhankelijk zijn van mijn internet handeltje dan zou ik om de 100 meter een internetcafé induiken.. Succes.. Ps als het te lang duurt dan leg je toch een klacht bij BEST neer of bestel je bij iemand anders : 
|
|
|
Kiboco-Best
Gast
|
Kiboco-Best heeft 3,5,7,9,12,14,16 mtr Waroo op voorraad, we hebben een shop en test-center in Wijk aan zee een shop in Amsterdam. Voor meer informatie kijk op www.kiboco.nl , www.hotzone.nl of bel 06-26060579
|
|
|
larssmits
Gast
|
@MINI-ME bij mij reageert hij wel snel, meestal binnen een dag, alleen afgelope week niet...
|
|
|
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7008
|
@MINI-ME bij mij reageert hij wel snel, meestal binnen een dag, alleen afgelope week niet...
Dan ben jij een bevoorrecht man.. Ik denk dat ze het een beetje met mij gehad hadden nadat ik die inkoop aktie was begonnen : 
|
|
|
Sherida

Berichten: 268
|
Wij hebben onze kite ook weg bij Boardsports en helemaal geen problemen gehad..  Bij mij doet de site het gewoon dus ik weet niet of het misschien aan jullie verbinding ligt? 
|
|
|
Willem Boardsports
Gast
|
Voor ik kon achterhalen wat het probleem was is de site weer online, excuus voor de overlast. Sinds kort heb ik mijn mobiele telefoon abbonnement opgezegt. Alleen bleek het porteren van het nummer problemen op te leveren. Ik probeer het nummer te behouden want iedereen kent mij en boardsports sinds 1997 op dat nummer. De kans dat het lukt is alleen klein, met dank aan vodafone. In de tussentijd en misschien permanent heb ik het volgende nummer: 06-12136237 Ik werk nu ook als vestigingsmanager in de detaillhandel en ben na 18:00 goed bereikbaar. Om beter en sneller emails te kunnen beantwoorden heb ik ook gelijk mobiel internet en email bij mijn nieuwe telefoon abbonnement genomen, nog even installeren en dan ga ik ermee werken. Heb je een klacht, vraag, opmerking of wil je informatie bel of mail me. Groeten, Willem Boardsports 06-12136237 info@boardsports.nl
|
|
|
|
|