Ivanov

Smeagol

Juni 27, 2006, 02:44:35
edit2Rapporteer  
Ik beloof het...dit zal ECHT het laatste WK grapje zijn van mijn kant... (grinnik_kitesmiley)
Passie

Antwoord #1 Juni 27, 2006, 03:08:01
edit2Rapporteer  
nouu die gast is echt 'n lul serieus;p

maar toch vond ik 't wel mooi, dat weet ik veel hoe die heet van portugal zo de bal pakte. en cocu gooide die gast weg. krijgt di egast die die bal pakte geel en cocu niks:P
lennart

Antwoord #2 Juni 27, 2006, 03:38:12
edit2Rapporteer  
het zijn er 8 tewijnig
¦Tim¦

Antwoord #3 Juni 27, 2006, 04:14:23
edit2Rapporteer  
klote porto sloeg op tedn duur nergens meer op beetje haantjes gedrag was het over het heele team.

tis gewoon zo zonde dat van al die kansen nederland er geen een in schoot als ze er eentje van in het doel raakte dan hadden ze waarschijnlijk in de verlenging echt wel de 2 1 gemaakt

Mark-Fizzer

Antwoord #4 Juni 27, 2006, 04:14:37
edit2Rapporteer  
Zoomy Rules!!!!! LOL
Psychotic

Antwoord #5 Juni 27, 2006, 04:15:26
edit2Rapporteer  
tjonge wat zeurt iedereen toch over het gefluit van die Ivanov. Hij stond bij minimaal 95% van de kaarten in het volste recht. Daarnaast, een hele 2e helft met een man meer op het veld en er dan geen balletje inkrijgen? dat ligt ECHT niet aan de scheidsrechter...........  schater
Mark-Fizzer

Antwoord #6 Juni 27, 2006, 04:16:45
edit2Rapporteer  
He JT, wat ben je weer streng.
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #7 Juni 27, 2006, 13:59:19
edit2Rapporteer  
tjonge wat zeurt iedereen toch over het gefluit van die Ivanov. Hij stond bij minimaal 95% van de kaarten in het volste recht. Daarnaast, een hele 2e helft met een man meer op het veld en er dan geen balletje inkrijgen? dat ligt ECHT niet aan de scheidsrechter........... schater

Helemaal mee eens!!
Bijna alle kaarten waren terecht.
Kuyt heeft een hele hoop kansen gehad, maar geen een af gemaakt.
Slechte dag, Prima!! Maar wissel die gast dan toch!.
Het verlies ligt echt niet aan die scheids.

En hij heeft wel 38000 euro bij elkaar getrokken met die kaarten. (3000 euro per kaart) voor een goed doel (SOS)
Dat bedoel ik maar.
Jarno

Geen avatar

Antwoord #8 Juni 27, 2006, 14:40:34
edit2Rapporteer  
idd

ik vind ook dat kuyt meer te verwijten valt dan de scheids, hij ging bij elk klein dingetje liggen en zeuren ipv dat hij gewoon een bal in het doel schoot, het sukkeltje

Vond het trouwens ook heeeeeel erg jammer van die penalty van italie! erg onterecht! australie was zeker beter!

Of gisteren dat zwisterland drie penalties mist Grin hehe
Rowin

Antwoord #9 Juni 28, 2006, 01:09:29
edit2Rapporteer  
het zijn er 8 tewijnig

10 te weinig ;-)  Waren 18 gele kaarten als ik het goed heb
slingshot {Thomas}

Antwoord #10 Juni 28, 2006, 01:10:00
edit2Rapporteer  
14 gele kaarten 4 rode!!
Davidov

Logs: 0 | 27 uur
Antwoord #11 Juni 28, 2006, 01:14:03
edit2Rapporteer  
Het was de eerste keer in de geschiedenis dat in een WK-wedstrijd vier rode kaarten getrokken werden. De Russische scheidsrechter Valentin Ivanov haalde ook zestien keer geel uit zijn borstzak (negen voor Portugal, zeven voor Nederland). Ook dat is een record. 

Bron: www.gva.be

Even goed lezen jongens  loser
  (hangloose_kitesmiley)
Ruben..

Antwoord #12 Juni 28, 2006, 02:09:41
edit2Rapporteer  
whaha idd niet normaal hoeveel, wie had vandaag Brazilie - Ghana gezien ?
die coach van Ghana is volges mij vermist.. niemand heeft hem meer gezien na de rust
Rutger II

Antwoord #13 Juni 28, 2006, 03:25:55
edit2Rapporteer  
tjonge wat zeurt iedereen toch over het gefluit van die Ivanov. Hij stond bij minimaal 95% van de kaarten in het volste recht. Daarnaast, een hele 2e helft met een man meer op het veld en er dan geen balletje inkrijgen? dat ligt ECHT niet aan de scheidsrechter........... schater

Gast, hebben wij het over dezelfde wedstrijd?

zoja, ga dan de wedstrijd nog maar een keer bekijken.
geldt ook voor jou Leandertaler
Rowin

Antwoord #14 Juni 28, 2006, 03:28:44
edit2Rapporteer  
Even goed lezen jongens  loser
  (hangloose_kitesmiley)

Misschien zijn we niet zo heel geintereseerd in het wk van nederland, en hebbe we niet pcies alles bijgehouden. Kan ook  (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
Psychotic

Antwoord #15 Juni 28, 2006, 03:58:23
edit2Rapporteer  

Enige kaart die niet rechtvaardig was aan NL zijde was de 2e gele kaart van boulahrouz. Echter, vooor die actie in de eerste helft had hij ook in een keer rood kunnen trekken. Feit is en blijft, als je een hele helft een man meer situatie hebt en je weet niet te scoren dan verdien je het niet om te winnen. En begrijp me goed, ze hebben gevochten maar portugal wa gewoon te sterk.

Gast, hebben wij het over dezelfde wedstrijd?

zoja, ga dan de wedstrijd nog maar een keer bekijken.
geldt ook voor jou Leandertaler
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.