KITELES

flyaway

Geen avatar

Juni 26, 2006, 14:59:46
edit2Rapporteer  
HOI ThumpsUp

Ik ben nog een beginner :Smiley. afgelopen zondag zou ik kiteles hebben op ameland Joepie, er stond toen niet zo veel wind dus werdt het verzet naar maandag (angry_kitesmiley). Nou werdt het vandaag ook weer afgeblazen omdat er vandaag teveel wind zou staan. Huh
ik baal hier heel erg veel van (cry_kitesmiley) omdat dit al de 4e X is dat mijn kiteles niet door kan gaan ThumpDown (verspreid over een tijd van ongeveer 3 maanden) ListenToMe er is iedere keer wel wat.
ik ben deze hele week nog vrij en zou heeeeeel erg graag willen kiten.  (grinnik_kitesmiley)

Is er mischien ook een heel ervaren iemand uit de omgeving Groningen(( (hangloose_kitesmiley)) die mij een middag kite les zou kunnen en willen geven??

een reactie als: lessen bij een andere kitesurfschool heb ik niet zo veel aan  (sealedlips_kitesmiley)omdat ik op ameland 4 uur prive les krijg, waarvan 2 gratis (i.v.m aanschaf kitemateriaal).

Dus  (bazuin_kitesmiley)voor de ervaren kiters onder ons: lijkt het je leuk om eens iemand kiteles te geven mail me dan eff
(paul_oosting@msn.com)

BVD
laterzzzz Joepie
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.