El Yaque in mei???

The Submarine

Januari 03, 2007, 01:41:38
edit2Rapporteer  
Wie is er wel eens in El Yaque geweest. Ik wil er graag naartoe, maar wil ook weten of het wel geschikt is voor de kneuzen onder ons die nog niet zo goed kunnen kiten (zeg maar de gevorderde beginner)? YeSS
kees69

Antwoord #1 Januari 03, 2007, 21:18:35
edit2Rapporteer  
Bij die vraag sluit ik me aan. Wil alleen eind februari begin maart gaan
Passie

Antwoord #2 Januari 04, 2007, 00:43:34
edit2Rapporteer  
me 2 alleen dan in juni
The Submarine

Antwoord #3 Januari 04, 2007, 00:49:28
edit2Rapporteer  
Adje volgens mij ben jij geen beginner meer, maar uiteraard mag je mee
mazzomrx

Antwoord #4 Januari 04, 2007, 00:58:38
edit2Rapporteer  
 ListenToMe vertrek ; 08-01-2007.

Keep you informed
Pbter

Geen avatar

Antwoord #5 Januari 04, 2007, 01:30:51
edit2Rapporteer  
isla margaritaaaaaaa!!!!!
mooi hoor! goed hoogte kunnen houden en kitecontrole is een absolute must.

de launchzone is erg klein, druk en vlagerig, 75m downwind begint de windsurfspot en die gasten hebben het niet zo op kiters die door hun gedeelte varen...

een tip over autoverhuur, check zo'n auto van voor tot achter, ik heb echt een barrel gehuurd, falende remmen, continue uitvallende motor, etc (was wel spannend, gehehehe)
en blijf uit de buurt van de buitenwijken van porlamar, kan link zijn!
Passie

Antwoord #6 Januari 04, 2007, 01:41:38
edit2Rapporteer  
pbter.. klink eigenlijk niet zo aantrekkelijk zoals je het beschrijft?..
Freija
Gast
Antwoord #7 Januari 04, 2007, 03:49:43
edit2Rapporteer  
Marjolein, je moet in Januari/Februari komen Smiley Dan zijn wij er ook.
Nog wezen snowboarden???

Maar Pbter, weet jij nog leuke betaalbare guesthouses in El Coche of Marguarita?
En ben je ook naar Los Roques geweest? Zoja, met de boot of vliegtuig en waar verbleef je toen?

Ik heb er zin in!!!!!!!! Smiley eindelijk weer eens lekker chill kiten

The Submarine

Antwoord #8 Januari 04, 2007, 03:59:36
edit2Rapporteer  
@ Freija: Ik zou eigenlijk vrijdag as. met de wintersport gaan. Tignes om precies te zijn, maar helaas hebben we door omstandigheden moeten annuleren. De rest van de maanden jan en feb kan ik geen vrij meer krijgen, dus El Yaque zit er helaas ook in die maanden niet in. Zijn wat de wind betreft wel de beste geloof ik he?  YeSS.
Gelukkig heb ik wel de eerste twee weken van mei vrij en de laatste drie van Augustus. Wil nu dus eigenlijk twee keer op kitevakantie!!!!!!!!!
Pbter

Geen avatar

Antwoord #9 Januari 04, 2007, 04:58:03
edit2Rapporteer  
el yaque is zwaaaar relaxed, begrijp me niet verkeerd, maar pure beginners hebben er imo weinig te zoeken, vanwege bovenstaande redenen.

el yaque zelf is vrij duur m.b.t. accomodatie (maar eerlijk gezegd heb ik niet echt gezocht), maar een auto kost je vrij weinig (april 2005 was het rond de 150 euro voor een week) dan kan het de moeite zijn iets goedkoops te boeken in bv porlamar en elke dag op en neer te tuffen.
op een windloze dag rondtoeren is natuurlijk ook zwaar relaxed, check dan echt een keer playa el aqua aan de NO kust van isla, echt een heel mooi strand om te chillen!!!

ik heb toendertijd voor 9 dagen voor 2 personen 900,- betaald, dit was incl vlucht en redelijk hotel, eten etc. is er retegoedkoop.

jammer genoeg niet naar coche of los roques geweest!

http://www.kitebeaches.com/kitebeaches/viewspot.php?id=563
check de foto maar ff, je ziet duidelijk een aantal kites op het strandje liggen, dit is de launchzone en echt niet meer, wind komt iets over de rotsen, dus ff opletten

have fun!!
mazzomrx

Antwoord #10 Januari 04, 2007, 21:09:00
edit2Rapporteer  
@ Freija ;

Welke periode ben jij daar en met wie???

Heb btw een huisje gevonden op El Yaque, aan het water, dakterras, voor max 5 personen ; USD 299 per week.

michiel_nwhout

Geen avatar

Antwoord #11 Januari 04, 2007, 23:48:27
edit2Rapporteer  
is de wind alleen op de launch zone zo vlagerig?
hoe is de wind eenmaal op zee?
Freija
Gast
Antwoord #12 Januari 05, 2007, 01:46:00
edit2Rapporteer  
We gaan met z'n tween, vertrekken 22 Januari

Heb ook wel slechte verhalen gehoord over Margarita (vies, stranden niet zo mooi, slecht even, voedsel infectie) maar ja, hangt er maar net van af wat je treft en wat je gewend bent!

Ik heb er zin in Smiley

Mazzomrx ga je ook?
mazzomrx

Antwoord #13 Januari 05, 2007, 03:36:58
edit2Rapporteer  
yep. We vertrekken as maandag tot de 25e.

Freija
Gast
Antwoord #14 Januari 05, 2007, 04:33:23
edit2Rapporteer  
wie ben je? Water Joe Wink Ken ik je?
mazzomrx

Antwoord #15 Januari 05, 2007, 04:36:03
edit2Rapporteer  
yeah KiteChix rules the summer   (hangloose_kitesmiley)
Pbter

Geen avatar

Antwoord #16 Januari 05, 2007, 07:01:07
edit2Rapporteer  
freija, maak je geen zorgen meis, isla is gewoon okay.

er zijn wel bepaalde dingen die je moet laten('s nachts alleen over het strand etc.) maar je gaat er gegarandeerd een vette tijd hebben!
neem een keer een oude amerikaanse taxi!!!! ik zeg nix verder, maar wanneer je een ritje achter de rug hebt moet je ff aan me denken k?

mangrovebos is ook relaxed!
michiel_nwhout

Geen avatar

Antwoord #17 Januari 05, 2007, 08:10:23
edit2Rapporteer  
pbter, kan jij me niet vertellen of de wind op zee beter is als aan de kant. Als er alleen vlagen bij de kant zijn, zal ik er niet zoveel moeite mee hebben, maar constant in vlagen varen is niet echt rlx
The Submarine

Antwoord #18 Januari 06, 2007, 23:25:08
edit2Rapporteer  
Tja misschien  moet ik dan maar ff elders wat gaan zoeken. Laten degene die nu gaan het ook ff weten als ze geweest zijn?
Buur

Antwoord #19 Januari 07, 2007, 02:43:03
edit2Rapporteer  
ooohoo Freija...... dat je niet eens weet wie van de 3 mazzomrx is... hahaha
Gelukkig mag ik ook gaan op de zelfde dagen van 8 tot 25 jan, omdaar lekker te mogen kiten. Er zullen wel een aantal foto's verschijnen op het www...
of we updaten dit topic gewoon...

Pbter

Geen avatar

Antwoord #20 Januari 07, 2007, 03:47:21
edit2Rapporteer  
michiel, wind is prima daar, alleen launchen is even tricky.

praat even goed met de locals, komt wel goed.
je kunt ook een bootje huren, deze brengen je een stukje upwind, maak je een lekkere downwinder
Freija
Gast
Antwoord #21 Januari 07, 2007, 18:36:46
edit2Rapporteer  
Wie van de 3.. tja het is niet Maarten want dat ben jij...  volgens mij is Jasper Jappie... dus dan is Mazzomrx Arjen?

Ivo is denuil of iets anders in die trent...

Zit Rolf ook wel eens op het forum?

Heb jullie net een Private Message gestuurd. Toevallig dat jullie er dan ook zijn. haha, als ik het niet wist was ik jullie misschien nog spontaan tegen gekomen.

Maar wel leuk om een dagje samen te kiten Smiley

Zal je www bekijken!

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.