kees69
|
Bij die vraag sluit ik me aan. Wil alleen eind februari begin maart gaan
|
|
|
Passie
|
me 2 alleen dan in juni
|
|
|
The Submarine
|
Adje volgens mij ben jij geen beginner meer, maar uiteraard mag je mee
|
|
|
mazzomrx
|
vertrek ; 08-01-2007. Keep you informed
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
isla margaritaaaaaaa!!!!! mooi hoor! goed hoogte kunnen houden en kitecontrole is een absolute must.
de launchzone is erg klein, druk en vlagerig, 75m downwind begint de windsurfspot en die gasten hebben het niet zo op kiters die door hun gedeelte varen...
een tip over autoverhuur, check zo'n auto van voor tot achter, ik heb echt een barrel gehuurd, falende remmen, continue uitvallende motor, etc (was wel spannend, gehehehe) en blijf uit de buurt van de buitenwijken van porlamar, kan link zijn!
|
|
|
Passie
|
pbter.. klink eigenlijk niet zo aantrekkelijk zoals je het beschrijft?..
|
|
|
Freija
Gast
|
Marjolein, je moet in Januari/Februari komen Dan zijn wij er ook. Nog wezen snowboarden??? Maar Pbter, weet jij nog leuke betaalbare guesthouses in El Coche of Marguarita? En ben je ook naar Los Roques geweest? Zoja, met de boot of vliegtuig en waar verbleef je toen? Ik heb er zin in!!!!!!!! eindelijk weer eens lekker chill kiten
|
|
|
The Submarine
|
@ Freija: Ik zou eigenlijk vrijdag as. met de wintersport gaan. Tignes om precies te zijn, maar helaas hebben we door omstandigheden moeten annuleren. De rest van de maanden jan en feb kan ik geen vrij meer krijgen, dus El Yaque zit er helaas ook in die maanden niet in. Zijn wat de wind betreft wel de beste geloof ik he? . Gelukkig heb ik wel de eerste twee weken van mei vrij en de laatste drie van Augustus. Wil nu dus eigenlijk twee keer op kitevakantie!!!!!!!!!
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
el yaque is zwaaaar relaxed, begrijp me niet verkeerd, maar pure beginners hebben er imo weinig te zoeken, vanwege bovenstaande redenen. el yaque zelf is vrij duur m.b.t. accomodatie (maar eerlijk gezegd heb ik niet echt gezocht), maar een auto kost je vrij weinig (april 2005 was het rond de 150 euro voor een week) dan kan het de moeite zijn iets goedkoops te boeken in bv porlamar en elke dag op en neer te tuffen. op een windloze dag rondtoeren is natuurlijk ook zwaar relaxed, check dan echt een keer playa el aqua aan de NO kust van isla, echt een heel mooi strand om te chillen!!! ik heb toendertijd voor 9 dagen voor 2 personen 900,- betaald, dit was incl vlucht en redelijk hotel, eten etc. is er retegoedkoop. jammer genoeg niet naar coche of los roques geweest! http://www.kitebeaches.com/kitebeaches/viewspot.php?id=563check de foto maar ff, je ziet duidelijk een aantal kites op het strandje liggen, dit is de launchzone en echt niet meer, wind komt iets over de rotsen, dus ff opletten have fun!!
|
|
|
mazzomrx
|
@ Freija ;
Welke periode ben jij daar en met wie???
Heb btw een huisje gevonden op El Yaque, aan het water, dakterras, voor max 5 personen ; USD 299 per week.
|
|
|
|
Freija
Gast
|
We gaan met z'n tween, vertrekken 22 Januari Heb ook wel slechte verhalen gehoord over Margarita (vies, stranden niet zo mooi, slecht even, voedsel infectie) maar ja, hangt er maar net van af wat je treft en wat je gewend bent! Ik heb er zin in Mazzomrx ga je ook?
|
|
|
mazzomrx
|
yep. We vertrekken as maandag tot de 25e.
|
|
|
Freija
Gast
|
wie ben je? Water Joe Ken ik je?
|
|
|
mazzomrx
|
yeah KiteChix rules the summer (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
freija, maak je geen zorgen meis, isla is gewoon okay.
er zijn wel bepaalde dingen die je moet laten('s nachts alleen over het strand etc.) maar je gaat er gegarandeerd een vette tijd hebben! neem een keer een oude amerikaanse taxi!!!! ik zeg nix verder, maar wanneer je een ritje achter de rug hebt moet je ff aan me denken k?
mangrovebos is ook relaxed!
|
|
|
michiel_nwhout
Geen avatar
|
pbter, kan jij me niet vertellen of de wind op zee beter is als aan de kant. Als er alleen vlagen bij de kant zijn, zal ik er niet zoveel moeite mee hebben, maar constant in vlagen varen is niet echt rlx
|
|
|
The Submarine
|
Tja misschien moet ik dan maar ff elders wat gaan zoeken. Laten degene die nu gaan het ook ff weten als ze geweest zijn?
|
|
|
Buur
|
ooohoo Freija...... dat je niet eens weet wie van de 3 mazzomrx is... hahaha Gelukkig mag ik ook gaan op de zelfde dagen van 8 tot 25 jan, omdaar lekker te mogen kiten. Er zullen wel een aantal foto's verschijnen op het www... of we updaten dit topic gewoon...
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
michiel, wind is prima daar, alleen launchen is even tricky.
praat even goed met de locals, komt wel goed. je kunt ook een bootje huren, deze brengen je een stukje upwind, maak je een lekkere downwinder
|
|
|
Freija
Gast
|
Wie van de 3.. tja het is niet Maarten want dat ben jij... volgens mij is Jasper Jappie... dus dan is Mazzomrx Arjen? Ivo is denuil of iets anders in die trent... Zit Rolf ook wel eens op het forum? Heb jullie net een Private Message gestuurd. Toevallig dat jullie er dan ook zijn. haha, als ik het niet wist was ik jullie misschien nog spontaan tegen gekomen. Maar wel leuk om een dagje samen te kiten Zal je www bekijken!
|
|
|