Help!

mitch
Gast
Juni 29, 2006, 17:02:07
edit2Rapporteer  
Ben bezig aan mijn eerste boardje en kheb er gisteren 160gr glas op gelegd aan beide kanten. Ik had veel moeite met dat glasvezel aan de kanten om te draaien met als gevolg dat de rail niet op alle plaatsen goed bedekt is. Ook zitten er hier en daar wat luchtbellen aan de zijkanten... Ik kreeg die er echt niet uitgeveegd.
En vandaag wou ik de overtollige epoxyvlekken er wat afschuren, en nu is heel me plankje vol met witte strepen!

Kortom: HELP!
Wat kan ik nu doen? 
GjT

Antwoord #1 Juni 29, 2006, 17:23:01
edit2Rapporteer  
Als ik je probleem goed begrijp is op sommige plaatsen de rail niet goed bedekt en op andere plaatsen ziten er luchtbellen op de rail. Wat ik zou doen is de rail helemaal gelijk schuren (dit betekend ook het openschuren van luchtbellen) en dan met glasbubbles verdikte epoxy op de rail smeren. Dit kun je daarna in iedere vorm schuren die je maar wil.

Als je gaat schuren krijg je witte strepen. Dat is niet erg, je moet toch nog lakken voor de UV bescherming. Ook bij blanke DD lak verdwijnen de witte schuursporen gewoon weer.

Succces!

GrGjT
Fré

Antwoord #2 Juni 29, 2006, 17:59:07
edit2Rapporteer  
evt op de rail een nieuwe smalle strook glasvezel leggen als je teveel moet wegschuren...
Kwestie van extra bescherming aan je rail toe te voegen...
mitch
Gast
Antwoord #3 Juli 01, 2006, 15:59:07
edit2Rapporteer  
Merci gasten!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.