Bluecupra
|
Ik dacht ergens in September
|
|
|
Elevation
|
vind hem er toch wel erg strak uitzien... kleurencombi is ook wel super...
|
|
|
dimitri
Gast
|
Jezus wat een brute kleuren combi
Ik heb m`n setje torch 2 eind van de week binnen.
|
|
|
LEAF
|
Yep vind vooral dat groen erg vet
|
|
|
dimitri
Gast
|
Ben benieuwd of de bar ook veel anders is geworden.
|
|
|
Elevation
|
bar wordt wit, zag net de foto's van boxer, neem aan dat dan ook alle barren wit worden.. kite doet kwa kleuren wat north achtig aan, maar vind hem super.. misschien een reden om mij raven 1 eruit te doen tzt..
|
|
|
dimitri
Gast
|
Ik heb m`n Raafies de kooi uit gelaten voor de Torch II, ik denk dat die er na een half jaar ook weer uit gaan als de vaar eigenschapen weer zijn verbeterd tov de Torch II.....
Oftewel ik laat me verrasen
|
|
|
Ebu
Geen avatar
|
Die powerlinen zitten halverwege de vlieger, is dit omdat de vlieger groot is want bij mijn les zaten ze gewoon aan het einde van de vlieger.
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Heeeele vette kite, ben benieuwt naar de verschillen met de torch 2006. Zijn er ook al foto's van de nieuwe bar? Die powerlinen zitten halverwege de vlieger, is dit omdat de vlieger groot is want bij mijn les zaten ze gewoon aan het einde van de vlieger.
Hoe bedoel je?
|
|
|
Ebu
Geen avatar
|
Ow ik bedoel de vijfde lijn, die zit op 2 plekken vast, ik ben gewend om hem om 1 plek te hebben, waarom is het hier op 2 plekken.
|
|
|
KiteDemon
|
Ow ik bedoel de vijfde lijn, die zit op 2 plekken vast, ik ben gewend om hem om 1 plek te hebben, waarom is het hier op 2 plekken.
Dit is de nieuwste Torch!!! Dus hier kan jij nog geen les mee hebben gehad. Dat ding is nog niet verkrijgbaar.
|
|
|
Nicolas
|
ja maar hij bedoelt waarschijnlijk een andere kite waar de 5th line op 1 plek zit. hier is het met een bridle... wat het als voordelen heeft weet ik zelf niet
|
|
|
Ebu
Geen avatar
|
ja maar hij bedoelt waarschijnlijk een andere kite waar de 5th line op 1 plek zit. hier is het met een bridle... wat het als voordelen heeft weet ik zelf niet
Precies, ik vroeg me af waarom het zo zat en niet in het midden
|
|
|
Rutger
Founding Father
|
Minder slijtage betere krachtsverdeling. Pumpleash bijft pumpleash. Verder kunnen de struts nu nog dunner en geeft het meer stabiliteit.
|
|
|
martijn_e
|
Andere vraag, weet iemand waar deze foto's zijn genomen?
Majorca?
|
|
|
Bluecupra niet ingelogd
Gast
|
Andere vraag, weet iemand waar deze foto's zijn genomen?
Majorca?
Baai van Rosas volgens mij
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
ben van plan om in 2007 een 9m2 er bij te kopen, maar aangezien dat ik de north kites van 2007 niet echt super vind, maar naish torch 2007 is meschien een iddtje ziet er erg goed uit. snel testen die hap
|
|
|