ja hoor.. weer een lekke LE, waar haal je een nieuwe?

D.D

Juli 23, 2006, 06:27:55
edit2Rapporteer  
Hallo allemaal, ik heb voor de 3e x een lekke LE (angry_kitesmiley).
Ik heb geprobeerd hem te plakken, maar hij bleef maar lekken( er kwam steeds een beetje lucht vanuit de zijkanten van de plakkers).

Dus, nu wil ik maar een nieuwe LE tube want de oude is al een paar x geplakt en wat ouder.
Waar kan je deze halen?( het is een ocean rodeo Bronco 12m)
En hoe duur is het ongeveer?

P.s, het gat zit aan de zijkant en ik heb gehoord dat je hem ook met een strijkijzer dubbel kan vouwen ofzoiets? dat hij iets korter word.
Hij zit echt helemaal aan de zijkant van me tube.

Hopelijk kunnen jullie me helpen.

Groeten maarten ThumpsUp
Arnie26736

Antwoord #1 Juli 23, 2006, 16:25:40
edit2Rapporteer  
http://www.mistertube.nl/ kun je hem laten repareren, waar je een nieuwe kan kopen weet k nei Wink
hOe hA HeNniE

Antwoord #2 Juli 27, 2006, 05:18:28
edit2Rapporteer  
@ maarten: als het lek op het einde van de bladder zit, is dat met 5 minuutjes gratis gemaakt, daar help ik je wel even mee, ik heb nml. een sealapparaatje voor de wat kleinere reparaties; tube wordt dan iets korter, maar mag dat hebben cq kun je indien nodig opvullen, werkt prima.

zit de scheur/ het lek midden op de bladder, moet je toch of laten repareren of nwe aanschaffen, wat googlen helpt vaak. ik hoor het als je hulp nodig hebt....

gr danny
06-51546912
omgeving eindhoven
surf

Geen avatar

Antwoord #3 Juli 27, 2006, 05:22:03
edit2Rapporteer  
Kijk dat is nog eens tof. Gratis gerepareerd!! Way the go dude........
(HJ) MINI-ME

Antwoord #4 Juli 27, 2006, 14:16:17
edit2Rapporteer  
Goed bezig Danny  ThumpsUp TOP
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.