Brenkie

|
Vette sjizzle die Boxer 07!! Mooie kleuren combi ook trouwens. Ik ben echt benieuwd hoe die kite vaart. Volgens mij is het echt een ontzettend relaxete trickkite.
|
|
|
Jopie
Gast
|
Volgens mij is het echt een ontzettend relaxete trickkite.
Waar baseer je dat op? Deel je ervaring!
|
|
|
Hansaplast
Gast
|
Lezen !!! Volgen hem ... is niet baseren maar denken dat !!!
|
|
|
Merc
Gast
|
Volgens mij is het de shockwave. Die heeft namelijk eenbar met katrolletjes en de Boxer niet.Die heeft een bar met 5th.
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Volgens mij is het de shockwave. Die heeft namelijk eenbar met katrolletjes en de Boxer niet.Die heeft een bar met 5th.
Is gewoon de boxer hoor, ziet er bruut uit die kite.
|
|
|
lennart

|
mooie kite .... diebar is ook bruud zeg
|
|
|
Ebu
Geen avatar
|
Denken jullie dat de oude boxer goedkoper gaat worden als deze uit is?
|
|
|
J-D

|
Wat denkt ge zelf? (tong_kitesmiley)
|
|
|
Jeks one

|
ziet er weer top uit, ik kan alleen de safety constructie nog niet vinden op die foto's. heeft iemand een idee hoe deze werkt?
|
|
|
Jopie
Gast
|
Volgens mij is het echt een ontzettend relaxete trickkite.
Waar baseer je dat op? Deel je ervaring! Lezen !!! Volgen hem ... is niet baseren maar denken dat !!!
duh, lees zelf! Ik zal het anders formuleren.. Waarom denkt hij dat het echt een ontzettend relaxte trickkite is?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Raaf-Teef: bar is volgens mij aardig vergelijkbaar met die van de Shockwave er is dus geen 5de lijn, maar je beveiliging is Total_Depower door je bar stevig tegen die oranje stopper aan te duwen zodat ie los schiet, en zo je druk uit je kite haald. Dit omdat ie dan je volledige bereik van je depower koord gebruikt.
|
|
|
Ebu
Geen avatar
|
Wat denkt ge zelf? (tong_kitesmiley) Denk het wel, maar vanaf wanneer?
|
|
|
Kite_Almere

|
die bar is echt gruwelijk mooi !
|
|
|
Halo
Gast
|
Was de boxer niet een beginners kite ???? : 
|
|
|
Jeks one

|
Raaf-Teef: bar is volgens mij aardig vergelijkbaar met die van de Shockwave er is dus geen 5de lijn, maar je beveiliging is Total_Depower door je bar stevig tegen die oranje stopper aan te duwen zodat ie los schiet, en zo je druk uit je kite haald. Dit omdat ie dan je volledige bereik van je depower koord gebruikt.
dat begrijp ik, maar als je nu echt in de shit zit?? ik vaar een waroo en daar zit dus ook geen paniek safety op, en das echt naadje en onveilig voor je medekiters als je je kite gewoon zegmaar loskoppeld en laat gaan.
|
|
|
KiteDemon

|
Gewoon vertrouwen op de gigantische depower. Als bij een 5e je bar ergens halverwege blijft haken is dat precies hetzelfde verhaal. Alleen is het bij SLE's zo, dat de bar een veel kortere afstand hoeft te overbruggen om alle power kwijt te zijn. Bij 5e zal de bar minimaal 3 meter over de lijn moeten schuiven om alle power uit de kite te krijgen.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ik snap wel je punt John, dit had ik ook met mijn (tijdelijke shockwave) dat je er maar op moet vertrouwen dat deze de-powerd. En gebeurt er iets waar je geen controle over hebt moet je heel je kite releasen. Dan hebben we het dus over dingen zoals bijv. je komt met je kite in iemand zijn lijnen terecht.
Het is misschien ook een gewennings kwestie, varen met 5th geeft mij een veiliger gevoel.
|
|
|
slufterhufters.com

|
Ik heb op Fuerteventura aan een 9m Boxer gehangen en moet zeggen dat ze zichzelf hebben overtroffen met prestatie van deze Bow.
Mega licht op de bar, super snel maar toch voelen waar de kite is, die gast die hem bij hem had had de bar ook zo afgesteld als op de foto's, maar dan is je depower te lang heb de bar terug gezet naar de originele afstelling en dan heb je de bar lekker dicht bij je en als je wil depoweren dan duw je de bar iets van je af en hup de kite loost alles maar je valt niet stil, dus geen kromme rug meer. Springen is ook zeer goed en de hangtime ook, golfrijden is te bruut constante trekkracht. Wat me opviel is dat je minder met je bar heen en weer hoeft te bewegen om controle te houden bij het varen of golfrijden, de kite pakt hetzelf op. De Boxer is veel platter dan de Shockwave. Voor de rest een te vette Bow voor de Bow lovers.
|
|
|
xray

|
Arno is back!
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
de bar terug gezet naar de originele afstelling en dan heb je de bar lekker dicht bij je en als je wil depoweren dan duw je de bar iets van je af en hup de kite loost alles maar je valt niet stil, dus geen kromme rug meer.
Wat bedoel je met "originele afstelling"?? De afstelling op de foto's zijn toch de originele afstelling? Welke optie vond jij het fijnst? Thx 
|
|
|
globe @ work
Gast
|
Ik ga vanavond een Boxer 9 meter uitlaten. Ik hou juliie op de hoogte 
|
|
|
Brenkie

|
Hey Jopie, log eerst ff in.
Hij zag er gewoon ontzettend relaxed uit. En aan Arno's reviewtje te horen vliegt ie idd ook zo. Ik denk dat dat mede komt door de vele afstellingsmogelijkheden.
Miischien wel iets als lichtweerkite (14) ipv. een Venom
|
|
|
|