Goede service van SLingshot

Sir Come-alot
Gast
Juli 28, 2006, 02:35:37
edit2Rapporteer  
Had lekkende ventielen op m'n fuel 15m uit 2004. De lijm loste op in de hitte in egypte. Flink balen!

Slingshot gemaild,

Complete set bladders voor m'n 15m EN m'n 11m fuel gratis opgestuurd!!

Vind ik toch erg netjes voor kites die al lang buiten de garantie vallen...

Mag wel eens vermeld worden als je 's goed geholpen wordt toch? ThumpsUp
VincentC

Antwoord #1 Juli 28, 2006, 02:37:27
edit2Rapporteer  
Jij wel voor een slingshot uit 2004, ik niet voor een waroobar uit 2006...
Top service man, das nog eens lekker terugkomen van Egypte!  ThumpsUp
KiteDemon

Antwoord #2 Juli 28, 2006, 02:41:26
edit2Rapporteer  
Damn.....DAT IS SERVICE!!!! ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
Way to go Slingy!! ThumpsUp

Hopen dat de andere fabrikanten daar ook van leren.
~Dirk~

Antwoord #3 Juli 28, 2006, 04:00:06
edit2Rapporteer  
Ik kan het zelfde zeggen over slingshot.
Ik had/heb een surefire spreaderbar waarvan in een vlaag het mechaniek afbrak.
Mailtje gestuurd naar Slingshot usa.
Ik kreeg een dag later een mailtje terug dat er een nieuwe naar me onderweg was.
Anderhalve week later werd hij bij me afgeleverd.  ThumpsUp
Erik de Berik

Antwoord #4 Juli 28, 2006, 04:53:05
edit2Rapporteer  
Erg netjes !Tis niet mijn merk maar dit zet me wel aan het denken  ThumpsUp
Silversurfer1

Antwoord #5 Juli 28, 2006, 14:30:08
edit2Rapporteer  
top service! je betaald wel wat meer maar je krijgt een boel meer!  YeSS YeSS YeSS
GjT

Antwoord #6 Juli 28, 2006, 15:56:37
edit2Rapporteer  
Had hetzelfde probleem bij mijn gloednieuwe Vegassen 12&16 (2005) op Bonaire. Denk alleen niet dat het aan de lijm ligt, maar gewoon een slechte seal.

Ik heb ook om nieuwe bladder sets gevraagd, omdat als er drie lek zijn, je de rest ook niet meer vertrouwt.

Ik kreeg echter alleen nieuwe voor degene die echt lek waren en voor degene waarvan ik gezien heb dat ze een slechte seal hadden (heb ze er alleen nog niet allemaal uitgehaald); 3 stuks in totaal. Moet ze echter wel zelf bij de shop ophalen en één is nog steeds niet binnen (na zeker 6 weken). Ook moet ik de oude inleveren.

Kortom: North doet wat ze moeten doen, maar ik vind het onder de maat voor een top merk. Bovendien denk ik dat zowel North, de importeur en de shop beter en goedkoper af zijn met het opsturen van een complete set. Nu moet er veel heen en weer geschreven worden over welke bladders vervangen moeten worden, de verkeerde worden opgestuurd, delen van sets blijven ergens liggen etc. etc.

GrGjT
Naish-Kiter

Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #7 Juli 28, 2006, 18:21:49
edit2Rapporteer  
ik had dit dus met mijn x4 16 spontaan opengescheurt op de naad gewoon niet goed gestikt in de fabriek hierdoor ook de bladder kapot nu had ik via de shop nog 2 weken garantie erop zitten maar die wilde niks doen.
ben zelf naar kubus gegaan das hier om de hoek en legde het verhaal voor de kite werd terug genomen en na een paar weken keurig hersteld afgeleverd.
Nogmaal KUBUS bedankt vond het goede service terwijl de garantie erop zat en de shop het niet wilde geven de garantie
tom_beul
Gast
Antwoord #8 Juli 28, 2006, 18:34:00
edit2Rapporteer  
Nette service van slingshot en dan nog voor een 2004 kite, nog een reden waarom ik slingshot vaar, dat probleem van die barretjes, was ook binnen een week opgelost.  ThumpsUp
(HJ) MINI-ME

Antwoord #9 Juli 28, 2006, 18:35:27
edit2Rapporteer  
 ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.