Los op aruba voor een jaar

dennis82

Juli 30, 2006, 09:32:23
edit2Rapporteer  
Heej luitje!
Ik ben net bezig met m'n eerste tricks en kreeg de aanbieding om voor een jaar naar Aruba te gaan.
Heb hier de local spots al gecheckt en het is echt te gek hier..
Je heb hier een spot genaamd Boca Grandi en dat is echt een speeltuin voor ons met cleane golven van zo'n 1'5 mtr  en een constante onshore 15 a 25 knopen .
We hebben hier ook de fishermanshuts waar het offshore is maar met heerlijk vlak water met een pickup boot voor de de gasten de nog niet zo lekker upwind kunnen komen.
Ik zelf ben net bezig met de eerste tricks zoals de backroll, frontroll en wat toeside riden maar denk dat ala ik hier een jaartje ben geweest wel lekker kan varen.
Ik hou jullie op de hoogte van alles hier hoe het gaat en misschien kan ik sommigen van jullie zo motiveren om ff te komen kijken op dit paradijsje!!
_Choller

Geen avatar

Antwoord #1 Juli 30, 2006, 11:05:30
edit2Rapporteer  
pssstt! Keep it down. Weet je wel hoe groot Boca Grandi is? Een stuk kleiner dan de naam doet zeggen.

Straks zit heel NL in die kleine bak te kiten.

Verder veel regen hier, niet zo lekker warm als in Nederland en het is stervens duur. ;-)
Erik de Berik

Antwoord #2 Juli 30, 2006, 14:28:35
edit2Rapporteer  
Ik hoorde ook veel koraal?Lijkt me wel coole spot,maar ik geloof dat t op de ABC eilandjes niet ideaal is om te kiten en daar bedoel ik mee het koraal.Laat t ons weten ,erg benieuwd!
Derpertje

Antwoord #3 Juli 30, 2006, 15:13:31
edit2Rapporteer  
Ben er geweest maar het is geen paradijs hoor...
Er zijn betere spots in nederland dan dat je daar op Aruba hebt !!!!
Op boca moet je oppassen voor het rif en de haaien en op fishermanshut kan je helemaal opengereten worden door het koraal dus het valt allemaal wel mee hoor.
Maar voor de rest kan je er goed zitten
EricC

Antwoord #4 Juli 30, 2006, 15:37:25
edit2Rapporteer  
@Derpertje, sorry je zwamt wel een beetje. Kom er vandaan en als je weet waar je moet zijn weet je precies waar het koraal zit en waar niet, en het meeste is zand. En de reden waarom er bij Boca zulke mooie golven zijn si vanwege het rif. En haaien... valt reuze mee en zijn kleintjes en die zitten eigenlijk meer tussen het rif en strand wat je links van Boca hebt. Soort kraamkamer. Maar ik zou zeggen, dan blijf je toch in Nederland. Heb je iemand gevraagd die in Egypte heeft gevaren hoeveel haaien daar zitten? De rode zee staat er om bekend, maar die beesten hebben zoveel te eten dat ze jou taaie lijf niets eens zouden lusten, tenzij je je kont hebt open gehaald aan een of ander rif.
Derpertje

Antwoord #5 Juli 30, 2006, 16:30:17
edit2Rapporteer  
Ik zeg alleen dat er wel betere spots zijn dan aruba en die zijn nog te vinden in nederland ook.En ik weet dat er wel wat dingen zijn gebeurt op Aruba met het kiten dus ik weet wel degelijk hoe het daar is...En ik vertel alleen maar een ervaring uit mijn oog punt dus ik zeg helemaal niet wat iemand wel of niet moet doen Eric swetser
Erik de Berik

Antwoord #6 Juli 30, 2006, 18:36:06
edit2Rapporteer  
lol (grinnik_kitesmiley)
_Choller

Geen avatar

Antwoord #7 Juli 30, 2006, 21:21:55
edit2Rapporteer  
Inderdaad heeft Nederland veel betere spots dan hier op Aruba. Niks wat ik ooit heb gezien is beter dan de Brouwersdam met hoogwater en een 5 bft!
 ThumpsUp

Verder zit hier inderdaad wel wat koraal, niet genoeg om er nou een hele discussie van te maken  :Smiley
Verder is de wind bij fishermans huts enorm vlagerig en aflandig, niet voor niks dat hier veel met bowkites gevaren wordt.

Voor de rest is het wel ideaal, bijna altijd wind, zon en aruba zelf is supermooi en relaxed!

EricC

Antwoord #8 Juli 30, 2006, 22:19:28
edit2Rapporteer  
Dep, Kaka papia...
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.