picklefork

dk24
Gast
Juli 31, 2006, 15:38:15
edit2Rapporteer  
eij mensen,

wat zijn de vaareigenschappen van een picklefork systeem?

is het verstandig om hier mee te beginnen wanneer er geen kitesurf ervaring is.

en is de liquidforce picklefork 142 *38 uberhaupt wat voor iemand van 78 kiloootjes en geen ervaring met kitesurfen??

gr dennis
Pbter

Geen avatar

Berichten: 1580
Antwoord #1 Juli 31, 2006, 15:44:25
edit2Rapporteer  
pickleforck is heel oud en bedacht door jimmy lewis.
het idee is om door de vorm meer flex in de tips te creeeren.

ik ken het board niet
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #2 Juli 31, 2006, 15:48:51
edit2Rapporteer  
Wipika (shaped by Jimmy Lewis) had ze ook, evenals Liquid Force. Het was om je outline langer te maken om beter upwind te varen. In de film Boost II geeft Elliot Lebboe er uitleg over. Komt echt uit het begin van de twintip, toen men nog Blindside en LQ trip wakeboards gebruikte omdat er nog gewoon geen twintips op de markt waren. Dit waren de eerste productie twintips wakestyle.

Zover ik weet na een seizoen niet meer terug gezien in de catalogi.

Ik ken iemand die er een tijdje (met bindingen) op gevaren heeft. Ging op zich best goed. Maar ik zou verder kijken voor een leuk twintippie van een recenter bouwjaar. Die Picklefork waren bedoelt in combinatie met wakeboard bindingen (kan wel zonder, maar minder hard edgen), zeker af te raden voor een beginner.
dk610te
Gast
Antwoord #3 Juli 31, 2006, 18:52:01
edit2Rapporteer  
ok thanks!!!!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.