xray
|
Rudolf, heb je de zoekfunctie al eens gebruikt? Staan veel en nuttige reviews al op deze site namelijk.
Stapels boards komen hiervoor in aanmerking, van Nobile via North naar Naish, F-One, Skywalker, Spleene tot Brunotti weer aan toe. Zelf testen is het beste en echt slechte boards zijn er niet meer. Mijn keuze is nu de 666 maar zo heeft iedereen zijn voorkeur.
|
|
|
dennis82
|
Probeer een een naish thorn . Dit bordje heb ik al een paar maanden en ik kan probleemloos op gladwater mn backroll maken. daarbij ken je je kite goed onder controlle houden bij wat knopen teveel omdat dit bordje een geweldige edge heeft. Kijk eens op internet of je ergens een tweedehandse op de kop kan tikken geloofme je krijgt er geen spijt van.
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
fanatic skyrider uit 2005 goed te doen
of een nieuwe fanatic bronson ofzo..
|
|
|
|
Passie
|
of harder in sturen met je kiten.. dan kan je met elk board 'n back loop. he johN?
|
|
|
Rudolf
|
Kent iemand de Skywalker tarifa2006? Op veel tweedehands sites worden ze massaal aangeboden. Kan er niet veel info over vinden.
|
|
|
|
justkitehigh
|
de nobile 666 absoluut beste board wat er is
|
|
|
jeffrey
|
inderdaat gewoon voor de sol gaan dat is echt een top board of voor een jaimi pro die zijn ok lekker
|
|
|
bignelis
|
Gewoon voor de underground FLX 2006 gaan.....
Shit waarom roept iedereen datie voor zijn/haar board moet gaan?
|
|
|
Nino
|
Gozer,
Ga ff ergens testen of lees alvast een paar testjes in kiteboarding.de ofzo. Daar worden in de tests altijd meerdere boards met elkaar vergeleken. Kun je alvast een beetje voorsorteren. Iedereen vindt zijn eigen board toch altijd het beste, dus als een test-team met meer ervaring en alle boards ter vergelijking heeft is dat objectiever.
greetz.
|
|
|
Rudolf
|
Ok, mijn zoektocht heeft het volgende opgeleverd: ik kan kiezen tussen een Skywalker ProStars 130 voor 365 E of een Naish Thorn 2006 (2e hands) voor 500 E. Wat zouden jullie doen?
|
|
|
Tom
|
Thorn !!! vind ik persoonlijk veel lekkerder dan skywalker boards
|
|
|
parlophone
Gast
|
nobile 666 of het shinn board
|
|
|
xray
|
Thorn is het betere board wat mij betreft van die 2 die je nu noemt.
|
|
|
Hooked Cabarete
|
Board is persoonlijk. Eerst even testen dus.
|
|
|
Bazaki_Thijs
|
fanatic skyrider uit 2005 goed te doen
of een nieuwe fanatic bronson ofzo..
Skyrider heb ik zelf ook. En nou een aantal keer met een ander boardje te hebben gevaren, vind ik de skyrider te smal en daardoor minder pop hebben. Maar idd Boardje MOET JE TESTEN voor je koopt is heel persoonlijk net als kites tegenwoordig.
|
|
|
Hooked Cabarete
|
Of costum laten maken. kun je hem net zo krijgen als je hem zelf wilt. Mits je een goede shaper hebt natuurlijk.
|
|
|