nieuwe kite

skywalker
Gast
Augustus 07, 2006, 22:37:35
edit2Rapporteer  
he aan die al men mail hebben gezien .ik zal het nog is zeggen ik heb dit weekend een kite van een vriend gehad .een 4 line kite .maar dit is geen kite voor op het water .dit is een strand kite .kent er iemand iets van strand kites.wie wil er me helpen .ik snap er niks van .ik heb al een tijdje een 2 line kite .heeft er iemend ervaring met een 4 line kite .voor op het strand.???? ik zou wel willen een kite kopen voor op zee.maar dan wordt het wat duur voor me .ik doe ook aan skydiven .alle tips zijn welkom .groetjes james (skywalker)
benjamin
Gast
Antwoord #1 Augustus 07, 2006, 22:54:16
edit2Rapporteer  
dan moet je op zoek naar een vlieger forum of power kite der zullen hier best mensen zijn die hier wat van af weten dan moet je wel even het type vlieger vermelden
skywalker
Gast
Antwoord #2 Augustus 07, 2006, 23:02:22
edit2Rapporteer  
oke dank u wel .ik zal is op zoek gaan .groetjes james
Roon

Antwoord #3 Augustus 08, 2006, 01:19:59
edit2Rapporteer  
Kijk eens op http://www.vliegerforum.nl
Hier vind je veel info en een forum waar veel powerkiters en buggyers te vinden ziijn.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.