KNRM zoekt donateurs..

Wimt

Berichten: 2498
Augustus 10, 2006, 01:28:37
edit2Rapporteer  
kon  ned red mij; is geen Surinaams, maar voluit; de Koninklijke Nederlandse Reddings Maatschappij; otewel; wij kiters worden KONINKLIJK gered, en we betalen er niets voor.

Deze maatschappij wordt gesponsord niet door de overhied, maar door legaten, erfenissen van weduwen van verdronken zeelieden. Toch maken wij er erg veel gebruik van, en deze KNRM heeft zich zelfs laten opleiden om speciaal en goed de kiters te redden.

En nogmaals, wij betalen er niets voor, meestal. Staat ook al niet goed in de media. Ja, kiters zijn individualisten, maar ook hierin zullen wij ons sociaal moeten opstellen, wil men ons niet asiociaal bejegenen, en ons stekkie afpakken. Het is hierin ook geen keuze (zie verderop in mijn item in het steunen van het NKV op deze site), maar op niet erg langere termijn een of/of situatie.
Zeker nu veiligheid sinds 9/11 min of meer een manie is geworden.

Ja, het kan dus weleens zover komen dat ze eerst om je ledenpasje gaan vragen, voordat ze je aan boord heisen. Geen pas, en ze varen door naar een WEL-lid. Misschien pakken ze op de terugweg je wel mee, als je gezicht richting bodem is gericht, om te kijken of je een donorcodicil hebt (heb ik).

Titel aangepast. Edit: Arjan.
Bopmorn

Geen avatar

Berichten: 125
Antwoord #1 Augustus 10, 2006, 02:19:33
edit2Rapporteer  
Helemaal gelijk, tot de laatse alinea
Dat zal nooit zo gan in deze verzorgingsstaat
Erik de Berik

Berichten: 641
Antwoord #2 Augustus 10, 2006, 04:22:39
edit2Rapporteer  
Doen goed werk die gasten!Keb ze wel gezien hoor bij de Slufter op een mooie drukke dag,met bosjes tegelijk werden ze de Westerschelde uit getrokken.(Zijn nog blijkbaar een hoop die de stromingsplekken niet kennen op de Slufter maar dit is een ander onderwerp.)Vind het toch mooi dat het vrijwilligers werk is en die gasten verdienen diep respect. KNRM  ThumpsUp
huib

Berichten: 453
Antwoord #3 Augustus 10, 2006, 04:28:02
edit2Rapporteer  
Keb ze wel gezien hoor bij de Slufter op een mooie drukke dag,met bosjes tegelijk werden ze de Westerschelde uit getrokken.

Slufter en Westerschelde. Stroomt het daar zo hard of is de reddingsdienst zo traag.

Even serieus. Goed werk van die gasten!
Erik de Berik

Berichten: 641
Antwoord #4 Augustus 10, 2006, 05:14:43
edit2Rapporteer  
Haha,sorrie herstel,de zeemonding vd nieuwe waterweg.ZIt nog zeewater in m,n kop! schater
Superstar
Gast
Antwoord #5 Augustus 10, 2006, 12:09:57
edit2Rapporteer  
ik ook
Ondabeach

Berichten: 1191
Antwoord #6 Augustus 10, 2006, 14:48:32
edit2Rapporteer  
Gewoon ff doen hier....   

http://www.knrm.nl/30steun_ons/10Word_Redder_aan_de_wal/

 ThumpsUp
Emiel

Berichten: 3004
Antwoord #7 Augustus 10, 2006, 17:42:12
edit2Rapporteer  
ben al lid sinds ik 8 was Smiley
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.