Waarom, Staan windsurfers meestal in de branding stil?

Nino

Antwoord #25 Augustus 22, 2006, 02:32:38
edit2Rapporteer  
..misschien heeft een surfbord wel meer volume en wordt het daardoor sneller door de branding meegenomen ?

..ietsje rielextere houding zou geen kwaad kunnen voor onze sport denk ik (hangloose_kitesmiley)
T]-[0/\/\@S

Antwoord #26 Augustus 28, 2006, 05:23:25
edit2Rapporteer  
hmm wat is het probleem tog, die windsurf gaste zijn egt wel ok hoor. en hebben egt wel wat beters te doen dan kansloos in de weg te liggen. mn pa windsurfed en ik vaar er gezellig naast wat wil je nou tog nog meer buiten een broodje shoarma
Vlaardingen

Antwoord #27 Augustus 28, 2006, 21:08:21
edit2Rapporteer  
Wordt ondertussen de mentaliteit die ik dagelijks tegenkom als ik onderweg naar me werk ga over de A12
Beetje relax allemaal zeg, zijn op het water om plezier te maken. Praat wel anders als je boardje aan het wegspoelen is en zogenaamde "klote" windsurfers komt hem achterlangs brengen!!

Wordt het zodadelijk Bowkites tegen de C-kites? Ken de regels, houd rekening met elkaar. We hebben het allemaal moeten leren. Beetje Adrenaline onder controle houden. Als kiter hebben we meer zicht en komen bv makkelijk de branding door, dusse ........ wel lief blijven voor elkaar he? Enne Coen, met die houding van 'echte kiters hate windsurfers kootsie !' sta je volgens mij alleen. 
ouddorp-rules

Antwoord #28 Augustus 28, 2006, 21:12:40
edit2Rapporteer  
Ok, mijn reactie is misschien wat overtrokken. Ik zie windsurfers ook mooie dingen doen!

Ik was die dag vernamelijk pissed om het feit dat een duitse windsurfer mij ging vertellen waar ik wel en niet mag kiten!

Greetz, alex

P.s straks lekker knallen op de b`dam als het vloed is
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.