Alles duidelijk op een rijtje...na het kiten doe ik...........

Ebu

Geen avatar

Augustus 19, 2006, 03:59:06
edit2Rapporteer  
Als je klaar bent met kiten ruim je het hele handeltje op en gaat het in de auto/op de fiets/of wat dan ook.
Eenmaal thuis is het natuurlijk allemaal een leuke zandbak geworden. Hoe moet je nou je kite schoonmaken, drogen (waar/hoe), de hele mikmak. Als iemand dit gewoon een keertje op een rijtje voor me kan zetten is het super!
Papa

Geen avatar

Antwoord #1 Augustus 19, 2006, 04:04:52
edit2Rapporteer  
ik kom thuis gooi me boardbag in de schuur waar alles inzit. Pak hang ik op. De volgende x dat ik ga pak ik m'n droge pak en m'n boardbag en ik bne weg.
De enigste xen dat ik m'n kite schoongemaakt heb is op vakantie ivm te zout water...
Idefixe

Antwoord #2 Augustus 19, 2006, 04:05:37
edit2Rapporteer  
Vanvond alles in een hoekje gepleurd:heb het morgen toch weer nodig. ThumpsUp
Erik de Berik

Antwoord #3 Augustus 19, 2006, 04:05:55
edit2Rapporteer  
 ListenToMe http://www.sbs.nl/modules.php?site=sbs6&name=sbs6_special&spid=206&rubriek=
Ebu

Geen avatar

Antwoord #4 Augustus 19, 2006, 04:21:46
edit2Rapporteer  
Niemand spoelt zijn kite af enz?
Papa

Geen avatar

Antwoord #5 Augustus 19, 2006, 04:23:53
edit2Rapporteer  
veels te veel werk om je kite ikje boardbag te halen slang pakken en aansluiten, kiteuitrollen buiten ophangen, afspoelen, slang opruimen, w88 totdat kite droog (en maar hopen dat t niet gaat regenen) dan kite weer oprollen op een schonen plek (dus niet op t natte gras of stenen)

Als ik dit lijstje nu nalees word ik er al moe van...
Dangerfield

Antwoord #6 Augustus 19, 2006, 04:27:48
edit2Rapporteer  
Alleen als mn kite erg nat is probeer ik m wel ff te drogen, afspoelen begin ik niet aan.
mn kite komt weinig in het water, nattigheid is meestal regen.

Gister mn kite nog bij een klant in de tuin gelegd omdat ie na 3 dagen nat achter in de auto flink begon te meuren... (woon zelf 1 hoog en heb dus geen ruimte...)
Antwoord #7 Augustus 19, 2006, 04:46:25
edit2Rapporteer  
kite doe ik niks aan (behalve als ie nat is), wetsuit, bar+lijnen, trapeze spoel ik af met zoet water
D.D

Antwoord #8 Augustus 19, 2006, 05:26:07
edit2Rapporteer  
Pak in de douche pleure en dan ga k zelf douche en erna effe een beetje me pak nog goed afspoelen.
Als me kite nat is laat ik die buiten drogen over het wasrekje en me harnas spoel ik soms ook af( en heel af en toe zand van me bar spoelen).
En daarna mag ik de woonkamer stofzuigen doordat er zand van me kite tas af valt ThumpDown.
D@rkSt@r

Antwoord #9 Augustus 19, 2006, 05:39:40
edit2Rapporteer  
als ik thuis kom spoel ik altijd mijn pak af in de douch en hang hem op. me board bag leg ik open op zolder, als me kite erg nat is wil ik hem nog wel eens uitrollen op zolder.. wel veel werk allemaal.. maar houdt je materiaal wel fris en schoon
Shooter

Antwoord #10 Augustus 19, 2006, 13:06:12
edit2Rapporteer  
Ik vaar altijd op zee en dus zout water. Ik spoel de kite 1 x in de 1,5 maand uit of als ik weet dat ik een paar weken niet kan kiten.
maroq
Gast
Antwoord #11 Augustus 19, 2006, 14:17:49
edit2Rapporteer  
ik doe er nooit ene ruk aan, mijn kite's gaan toch heel lang mee. Het enige wat er gebeurt als je je spullen niet afspoelt is dat de kleuren sneller vervagen en je lijnen worden wat stugger.
Natte kites liggen soms weken in de schuur te meuren maar het enige overblijfsel zijn zwarte sptippen maar ach, ik vaar toch tot ze totalloss zijn (up_kitesmiley)en koop dan pas nieuwe
harryCab

Antwoord #12 Augustus 19, 2006, 14:40:13
edit2Rapporteer  
ALs ik thuis kom kijk ik of het morgen weer waait!!!
KiteDemon

Antwoord #13 Augustus 19, 2006, 14:53:49
edit2Rapporteer  
Je kite gewoon eerst ff droog varen voordat je deze in de tas propt.
Thuis gewoon alle zand van de kite kloppen en netjes opvouwen. Het is wel telkens een heel ritueel, maar je kite leeft er wel een paar zeisoenen langer door.
tony72

Geen avatar

Antwoord #14 Augustus 19, 2006, 16:16:35
edit2Rapporteer  
man wat ben jij een oud wijf
wat moet ik doen na het kiten,om je kite op te ruimen
nou ik heb een tip voor je
ga op kantklossen dammen of volkdansen
maar ga niet kiten want daar word je vies van!!!!

Gertjan

Antwoord #15 Augustus 19, 2006, 16:41:19
edit2Rapporteer  
ha

nu weet ik meteen van wie ik wel en niet een 2de hands kite moet kopen!!
Maurits

Antwoord #16 Augustus 19, 2006, 17:25:16
edit2Rapporteer  
Ik zorg gewoon dat me kite nooit nat word! Soms kan het gewoon niet, omdat je veel crasht bij het uitproberen van nieuwe moves. Maar ik spoel alleen alles af als ik van vakantie terug kom, omdat ik normaal gesproken vaak op binnenwater vaar. Pak spoel ik btw altijd af.
Guerilla
Gast
Antwoord #17 Augustus 19, 2006, 18:19:38
edit2Rapporteer  
Er is geen 'na het kiten...' . Gewoon naar huis kiten, in de lucht laten staan, slapen, eten, water weer op. Scheelt enorm in tijd, geen lijnen of kite oprollen. Peter Lynnkites zijn trouwens niet uit de lucht te krijgen. Bladders gebruik ik alleen bij m''n vriendin (safety first)
KiteDemon

Antwoord #18 Augustus 19, 2006, 20:21:14
edit2Rapporteer  
ha

nu weet ik meteen van wie ik wel en niet een 2de hands kite moet kopen!!

Precies!!
Als je sommige kites ziet na één jaar dan zijn ze gelijk helemaal afgeschreven. En dan maar hopen dat een of andere sukkel daar nog een normale prijs voor wil neerleggen.
In ieder geval altijd je kite laten drogen en zandvrij maken als je er langer dan een jaar mee wil doen.
Tommie

Geen avatar

Antwoord #19 Augustus 20, 2006, 03:26:56
edit2Rapporteer  
kite hang ik altijd na elke sessie uit.
als ze nat zijn, dan een blazer erbij (leuk opgeblazen twinskin in de logeerkamer)
en anders leg ik ze gewoon eff uit, zodat ze kunnen nadrogen en luchten.
rest v/d spullen spuit ik meestal eff af met de tuinslang, pak altijd.

ik heb er grof voor betaalt, en wil dat het goed blijft. klaar toch.
-DAVE--
Gast
Antwoord #20 Augustus 20, 2006, 03:44:43
edit2Rapporteer  
Na het kiten doe ik:

1. bier pakken
2. bar los maken
3. kite leeg laten lopen
4. alles in tas proppen....

5. niks meer
Jari
Gast
Antwoord #21 Augustus 20, 2006, 04:04:40
edit2Rapporteer  
Na het kiten doe ik:

1. spullen bij de voordeur klaarleggen voor morgen
2. pak te drogen hangen(binnenste buiten natuurlijk)
3. vriendin bibsen

4. windsites checken
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.