Frankrijk net terug

Ebu

Geen avatar

Augustus 19, 2006, 03:55:17
edit2Rapporteer  
Net terug uit Frankrijk....alleen maar zon geen wind. Aan de ene kant leuk aan de andere kant niet. Daarna had ik ineens een dag met wind. Ik mijn torch 12m2 oppompen en het begon echt hard te waaien. Toch maar even proberen. Na een half strand omgeploegd te hebben en bijna body-draggend het strand over geweest te zijn toch maar gestopt. Nu maar weer terug naar Oostvoorne en daar oefenen.

Is een windmeter aan te raden om te kopen?
vin2481

Geen avatar

Antwoord #1 Augustus 19, 2006, 04:15:46
edit2Rapporteer  
Zo te horen is het aan te raden een 8 meter erbij te kopen (grinnik_kitesmiley)
Haring High Richardt

Antwoord #2 Augustus 19, 2006, 04:16:13
edit2Rapporteer  
Waar zat je ergens in Frankrijk ?????
Ebu

Geen avatar

Antwoord #3 Augustus 19, 2006, 04:20:57
edit2Rapporteer  
Westkust, bij les sables de d'ollonne ofzo. Ik was naar Bretignolles sur mer gereden om te kiten. Maar volgens mij was er echt te veel wind, ik was eerst op het strand aan het skieen, daarna een windruk en ik lag plat. Hij wilde er toen bijna nog een keer van door gaan. Gelukkig reageerde ik koeltjes en stuurde ik mijn kite naar de grond voordat het erger afliep.
turbojerre

Antwoord #4 Augustus 19, 2006, 04:45:24
edit2Rapporteer  
Ik ben in juli naar St Aygulf (nt ver van Cannes) gaan kiten.
Niet veel plek super druk maar vanaf 3 uur altijd wind en voornamelijk F-One en Waroo's id lucht.
Ik weet nt juist hoe het werkt maar het water trok terug, warme lucht afgekoeld en knallen maar...  ThumpsUp
TijN

Antwoord #5 Augustus 19, 2006, 04:49:15
edit2Rapporteer  
wat ook een aanrader is, probeer St. Brevin!! wat een ongekende super spot qua wind is dat zeg  (grinnik_kitesmiley) ben er 3 dagen geweest en elke dag prima wind gehad voor 12m net niet overpowerd echt rete lekker!! dus St. Brevin bij Nantes, afrader is biarritz, mimizan, vieux boceau. 2 weken geweest 2 dagen wind   :Smiley en de locals maar zeggen dat daar altijd een lekkere Mistral waait  (huilen_kitesmiley)
Louk
Gast
Antwoord #6 Augustus 19, 2006, 05:13:06
edit2Rapporteer  
Ik ben  3 weken in St Cyprien geweest (bij Perpignan). Twee dagen was er een prima windje om met de Flysurfer 13 te oefenen. De resterende dagen was er een stevige, vlagerige, aflandige wind (Tramontagne). Alleen surfers hadden hier veel plezier van (!!????)

'S avonds ging deze wind liggen (en ging ik dus hoopvol naar bed) om 's morgens weer op te zetten.

Toch een leuke vakantie; veel gechilled....
DaRipper

Antwoord #7 Augustus 19, 2006, 07:24:16
edit2Rapporteer  
Tramontana...
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.