larssmits
Gast
|
Hmm, tijdje geleden hadden ze het erover op het Best forum, dus hebben ze het blijkbaar toch niet gedaan...
Ik ga denk ik voor de waroo 07 of yarga 07, maar zowiezo niet voor de pro.
|
|
|
KiteDemon
|
"Hoef persoonlijk ook niet onepump te hebben. Die paar minuten. En vind een goed opgepompte kite er net wat strakker en fijner in de lucht staan" Precies wat onepump ook doet. Gelijke druk in alle struds!! Dus....functionele luxe
|
|
|
Rich
|
Ik heb net met degene gebeld die hem zelf heeft opgehangen!!!
Mers die rode 9m is een Waroo 2007, en ik kan het weten want heb hem samen met Clinton Bolton opgehangen (was trouwens nog een heel gedoe....). De Waroo Pro die we op de ISPO hadden was een 11m en was geel.
|
|
|
Rich
|
Zo...genoeg erover gelult......gooi nu maar snel een paar demo's op de stranden om te misbruiken!!!!!
Fer vorige week had ik je nog een mail gestuurd of je de Waroo Pro 13m wil testen.....
|
|
|
KiteDemon
|
Helemaal niet gezien Rich, maar stuur ff een nieuwe PM. Ik vind het altijd wel leuk om eraan te hangen. Misschien zondag a.s. op tha slufter? Zet je GSMnr. er ff bij.
|
|
|
Merc
Gast
|
Mers die rode 9m is een Waroo 2007, en ik kan het weten want heb hem samen met Clinton Bolton opgehangen (was trouwens nog een heel gedoe....). De Waroo Pro die we op de ISPO hadden was een 11m en was geel. Dan heeft de manager van Best tegen me gelogen.
|
|
|
|
de boef!
|
|
|
Merc
Gast
|
Hij had het over de versteviging zoals op deze foto: Dit is ook duidelijk te zien op de eerste foto! Hij had het erover dat toen nog niet definitief was hoe de kite eruit zou komen te zien. Daarom staat er geen pro op. Maar dit is de pro.
|
|
|
|
als tie net zo goed is of beter als 2006 zit het wel goed!
|
|
|
Joosdo
|
Mers=wat vermoeiend. Toegeven een edele kunst...
Prachtige kite trouwens.
mzzl Joost
|
|
|
wasbeer
|
lijkt me wel een mooie kite nu nog hopen dat hij even goed vaart astie eruit ziet. maar ik ben nog blij met men eigen "oude" 06 kites (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
VincentC
|
Posting in a potential legendary threat!
|
|
|
FLOF
|
Mers die rode 9m is een Waroo 2007, en ik kan het weten want heb hem samen met Clinton Bolton opgehangen (was trouwens nog een heel gedoe....). De Waroo Pro die we op de ISPO hadden was een 11m en was geel. Dan heeft de manager van Best tegen me gelogen. ...is dat niet de algemeen geldende strategie en tactiek bij Best? (grinnik_kitesmiley) Geintje, nee, Mers, je zit er blijkbaar naast deze keer. Maar ik ben bijna zover dat ik die Waroo een keertje wil testen. Ben nu toch welk benieuwd hoe ongelooflijk veel beter hij dan mijn Raaf2 moet zijn. Zal eens aan die van Tony gaan hangen als ie weer bij ons vaart.....
|
|
|
KiteDemon
|
Ik denk dat de kite niet per definitie "beter" zal zijn dan de huidige Waroo 2006, maar wel anders. Dus dit zal erg persoonlijk zijn en ook sterk afhankelijk van het niveau van de rider die de kite gaat gebruiken voor zijn eigen doeleinden. Aangezien de PRO en de gewone versie identiek zijn qua design maar alleen het gebruikte materiaal anders is, zullen de eigenschappen dus erg dicht bij elkaar komen te liggen van beide versies. Dus ben benieuwd wat het effect zal zijn van CF, buiten de levensduur van de 2 versies.
Wat er bekend is van de 2007 Waroo, is dat deze wat minder snel is maar wel meer power en lift genereerd en ook betere feedback op de bar heeft t.o.v. de 2006 versie. Dat zou betekenen dat de kite meer geschikt zou moeten zijn voor ouderwetse tricks die je met een C-shaped wel makkelijk eruit gooit. Dat laatste heb ik bij de BoxerSLE al ondervonden, dus heb een vermoeden dat de nieuwe Waroo 2007 ook die richting op zal gaan. Voor mij persoonlijk wel een hele verbetering. Maar eerst maar ff testvaren of dat ook zo is. Voorlopig zijn het maar speculaties.
|
|
|
Papa
Geen avatar
|
Hey fer,
De shape van de Pro is anders als de normale Waroo. Hij heeft volgens mij een hogere AR en nog wat dingen die ik nu ff niet weet...
|
|
|
KiteDemon
|
Jammer dat er nog geen demo is van de gewone versie. Kunnen we ze mooi back tot back met elkaar vergelijken. Maar zondag weten we al heel wat meer over de PRO 13. Zal een vergelijking maken met de 12 Waroo 2006. Ik was niet zo gecharmeerd van de grotere maten Waroo en voor mij liever een C-shaped in die maten. Eens kijken of er evolutie is deze keer in grotere maten SLE's.
|
|
|