TESTPILOOT gezocht

50knots

Geen avatar

Augustus 29, 2006, 03:24:40
edit2Rapporteer  
Heren, dames kitesurfers,

ik heb een kitesurfboard ontworpen en gebouwd met als belangrijkste eis: hoge snelheid, zowel absoluut als relatief ten opzichte van de windsnelheid.
Voor de duidelijkheid: met hoge snelheid bedoel ik écht hoge snelheid. Volgens mij moet het mogelijk zijn records te breken.
Het ontwerp wijkt veel af van wat er op dit moment op de markt te verkrijgen is. In het ontwerp zit veel theorie (hydrodynamica dus) verwerkt, om efficiency van zowel het planeren als van het genereren van een lateraalkracht te verbeteren. Foto’s kan ik helaas nog niet laten zien ivm eventuele merkrechten.
Lijkt het je interessant dit board te testen, en een beetje mee te helpen met deze ontwikkeling, stuur me dan een mailtje, met een korte motivatie.

Groeten,

Albert
appie608@hetnet.nl
litewave

Antwoord #1 Augustus 29, 2006, 04:03:41
edit2Rapporteer  
Misschien iets voor ons om te testen, we doen mee aan de Bahama's kiterace en zoeken nog het juiste board want we willen natuurlijk ook winnen.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.