Iemand al ervaring met Nomex ???

adrenalin

Augustus 26, 2006, 01:24:57
edit2Rapporteer  
De Aramidehoningraat kern waar oa de nobiles mee worden gemaakt.
oz

Antwoord #1 Augustus 26, 2006, 17:17:34
edit2Rapporteer  
Yep,

OZ is erbij...heb net mn eerste boardje geshaped, alleen toplaag er nog op. Ben benieuwd hoe dat uitpakt v.w.b. de flex.

Lators, OZ.
Elevation

Antwoord #2 Augustus 27, 2006, 00:33:14
edit2Rapporteer  
kost zo'n plaatje en waar heb je het vandaan ?? heb ooit in amsterdam monster op gevraagd van 122 * 244, nooit wat van gehoord ..  schater Huh
LeonB

Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #3 Augustus 27, 2006, 00:43:55
edit2Rapporteer  
Ik ben benieuwd hoe dat type core onder vacuum verlijmd. Ik heb begrepen dat je voor dat soort cores echt een hydraulische pers nodig hebt om een goede hechting te krijgen.
adrenalin

Antwoord #4 Augustus 27, 2006, 01:35:02
edit2Rapporteer  
Yep,

OZ is erbij...heb net mn eerste boardje geshaped, alleen toplaag er nog op. Ben benieuwd hoe dat uitpakt v.w.b. de flex.

Lators, OZ.

FOTOOOOOO'S!!!!
wouterb

Antwoord #5 Augustus 27, 2006, 02:14:18
edit2Rapporteer  
http://www.sp-bac.nl/Kernmaterialen.htm
is dit een dealer of niet?

Is er niet een zelfde structuur opbasis van PC, cap-meuk oid, desnoods glas-epoxy.

vwb vacuum montage; zou het niet zo zijn dat je eerst 'dieper' vacuum zuigt en vervolgens minder vacuum, dat de top- en bottomsheets zich door de inwendige onderdruk zichzelf vast zuigen?
flyingkite

Antwoord #6 Augustus 28, 2006, 00:19:33
edit2Rapporteer  
http://www.sp-bac.nl/Kernmaterialen.htm
is dit een dealer of niet?

Is er niet een zelfde structuur opbasis van PC, cap-meuk oid, desnoods glas-epoxy.

vwb vacuum montage; zou het niet zo zijn dat je eerst 'dieper' vacuum zuigt en vervolgens minder vacuum, dat de top- en bottomsheets zich door de inwendige onderdruk zichzelf vast zuigen?
dit zal je volgens mij /\/\/\/\/\/\/\ zon oppervlak op leveren maar dan in mindere mate ;p beter is denk ik eerst de topsheet met het nodige glas en de nomex te verlijmen op een vlakke dan wel voor gevormde ondergrond hierna de bottom sheet van gewenste glas voorzien en verzadigen met precies de juiste hoeveelheid pox, plakkerig laten worden en topsheet met nomex eraan erop leggen membraam erover en vacumeren maar
oz

Antwoord #7 Augustus 28, 2006, 01:42:52
edit2Rapporteer  
Vandaag gevaren...lichtste boardje tot nu toe!,
Kern is 15mm dik, het vacumeren gaat prima, geen problemen.... duzzzz.

OZ.
adrenalin

Antwoord #8 Augustus 28, 2006, 02:07:48
edit2Rapporteer  
Vandaag gevaren...lichtste boardje tot nu toe!,
Kern is 15mm dik, het vacumeren gaat prima, geen problemen.... duzzzz.

OZ.

Welke Layup?
wouterb

Antwoord #9 Augustus 28, 2006, 17:03:19
edit2Rapporteer  
dit zal je volgens mij /\/\/\/\/\/\/\ zon oppervlak op leveren maar dan in mindere mate ;p beter is denk ik eerst de topsheet met het nodige glas en de nomex te verlijmen op een vlakke dan wel voor gevormde ondergrond hierna de bottom sheet van gewenste glas voorzien en verzadigen met precies de juiste hoeveelheid pox, plakkerig laten worden en topsheet met nomex eraan erop leggen membraam erover en vacumeren maar
Yep, uitgaande van prefab top-en bottomsheets.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.