Idefixe
|
ik zit ook te twijfelen......... ik ben wel de hele dag vrij dus.
|
|
|
Molliebollie
|
Zere ogen in Andijk ? Of aflandige wind in Andijk haha, volgens mij wordt ie NNW of NWW. Meer iets voor Andijk. Hopelijk waait het ff flink morgen, dan kan ik mn nieuwe neushoorn 9 meter even uitlaten
|
|
|
Joris
|
tssk had zin in schellinkhout. andijk dan maar ben de kust even zat. check het weer morgenochtend nog wel even.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zo te zien op windguru wordt het een Andijk windje, met zo te zien ook heel wat regen.. Als het een beetje knap is kom ik misschien ook smorgens, moet smiddags werken.
|
|
|
DaanD
|
ik zit ook te twijfelen......... ik ben wel de hele dag vrij dus.
Tom, heb je mijn mailtje nog gehad?
|
|
|
Joris
|
Hmmm... is andijk wel ok met NW? Als ik zo op de kaart kijk is het wel aanlandig maar komt de wind wel behoordlijk van over het land.
|
|
|
bart
Geen avatar
|
wind is meer wnw dus schellinkhout is beter lijkt mij?!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Als het een beetje knap is kom ik misschien ook smorgens, moet smiddags werken. Mot ook ,s middags werken, hoelaat ga je heen ?????????????
|
|
|
Molliebollie
|
Het is hier zo goed als windstil
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Volgens mij is de wind West en af en toe een vlaag uit N/W en dan is het stukken beter op schellinkhout ,Je moet alleen niet bij de kant surfen je moet wat verder het water op daar is de wind een stuk constanter ..dat was zondag ook zo ..ik ben er ook om een uurtje of 15.30
|
|
|
Molliebollie
|
ja, maar als t hier al windstil is (k woon 700m van de locatie in Andijk af), dan is de wind iets verder op het water echt niet veel beter
|
|
|
zwafra
|
Ja ik zit nu in Amsterdam en het waait hier ook al niet echt ,Moet nog maar even kijken of ik richting schellinkhout ga..
|
|
|
Molliebollie
|
Het waait nu zo hard dat de regen die met bakken uit de lucht komt vallen echt KAARSRECHT naar beneden komt.
|
|
|
Idefixe
|
was vandaag eerst heel ff op Mirns: was niemand dus maar doorgereden naar Workum. Veel regen, onweer,vlagen. Tussen de buien door mooi weer maar zo goed als geen wind. Na 2 1/2 uur maar weer terug naar Mirns. En weer hetzelfde verhaal: regen / vlagen en tussendoor het zonnetje zonder wind
|
|
|
zwafra
|
Balen, Vandaag had ik even tijd om een paar uurtjes te gaan knallen ,hopenlijk dat er van de week nog wat wind komt ,Volgens de voorspellingen wel ,maar die zaten er vandaag ook naast...
|
|
|
|
Joris
|
was op schellinkhout van 1 tot 4 10 mins bij elkaar gevaren rest gechilled in de snackkar wat een *** weer
|
|
|