Alferink
|
Alleen je zit met al die 'boeien' en 'paaltjes'
|
|
|
fransie
|
mm.. valt wel mee vind ik vrij groot... ik ga morgen weer!!
|
|
|
Jaq
|
|
|
|
Alferink
|
Waar ga jij t water in dan?
|
|
|
naish23
Geen avatar
|
ging hier vroeger ook vaak heen, is nu verboden... Vandaar dat het rustig is.
|
|
|
fransie
|
ik heb nergens borden gezien verboden te kiten. en er zijn nu ook geen kinderen die aan het zwemmen zijn. ik zag 4 dagen geleden ook nog politie maar die doen er ook niks aan stonden wel te kijken maar gingen eigenlijk gelijk weer weg. ik ga bij de dam in het water te hoogte van de strandtent greetz
|
|
|
Passie
|
der staan bijna nergens borden dat 't verboden is. Maar in al het binnewater is 't verboden .behalve als 't gedoogd wordt door de gemeente. en dat wordt 't blijkbaar niet . ( wacko)
|
|
|
fransie
|
haringvliet is wel een groot binnen water en heeft dus te maken met heel veel gemeentes wordt ook aan gegeven als kite spot op deze site en zijn ook wel wat wind surfers altijd bezig. dus waar kan ik dan zien dat het niet mag laat maar zeggen ik ben haas en ik weet van niks hehe
|
|
|
Passie
|
haringvliet is ook verboden. en denk dat de site nog 'n beetje achterloopt. is trouwen sook geen fijne spot
|
|
|
fransie
|
okee ik vind het idiaal kan de auto zo neer zetten en kom hier uit de buurt van daan dus ben met 10min op mijn kite spot en in oostvoorne ben ik dan net op de helft met lopen maar iedereen een andere mening jij vind het niks ik vind het wel relax daar
|
|
|
Passie
|
.. kom anders 'n keer naar de grevelingendam.. is ook niet ver weg dan denk ik. neem wel je schoentjes mee
|
|
|
fransie
|
ga ik zeker een keer doen moet alleen schoentjes kopen... maar daar ga ik ook een keer kiten ik vond b dam ook wel een lekkere plek.
|
|
|