Boardbag nodig voor vakantie

massari

September 07, 2006, 17:05:01
edit2Rapporteer  
Voor mijn komende vakantie ben ik op zoek naar een boardbag voor het meenemen van mijn kite (in de toekomst nog eentje extra), wetsuit en board.

Zag een Cabrinha boardbag. Kost rond de 119 euro, past zo goed als alles in. Vrij log qua omvang, maar het geheel is niet groter dan 1.40m dus ik verwacht geen problemen bij de luchtvaartmaatschappij. Het ding is inclusief wieltjes

Wat vinden jullie ervan? Of zijn er betere alternatieven?
Heb er ook eentje van Prolimit gezien, iets smaller qua omvang, maar toch hetzelfde qua prijs.
GjT

Antwoord #1 September 07, 2006, 17:34:38
edit2Rapporteer  
Heb eerst die van Prolimit gehad (1,40m zonder wieltjes). Deze is aan de zijkant twee keer opengescheurd. Eerste keer gerepareerd door de shop. Tweede keer mocht ik een nieuwe uitzoeken. Heb toen de Cabrinha genomen. Bevalt mij goed; is idd iets groeter maat volgens mij ook steviger en de wieltjes zijn super handig.

GrGjT
cor
Gast
Antwoord #2 September 07, 2006, 19:24:54
edit2Rapporteer  
hi mail me even voor diverse alternatiefen.
(HJ) MINI-ME

Antwoord #3 September 07, 2006, 19:28:45
edit2Rapporteer  
Ik heb deze achteruit laten leggen bij die grote surf-kite winkel in Harderwijk.. Ze doen die bags in de aanbieding voor 89,-  Kunnen ook wieltjes onder(zijn ook in de aanbieding)_

http://www.pro-limit.com/displayitemv3comp.php?item_id=2571

Ps waar ga je naar toe op vakantie???
TomTom
Gast
Antwoord #4 September 07, 2006, 21:23:36
edit2Rapporteer  
Mystic Ammobox!!
GjT

Antwoord #5 September 07, 2006, 23:25:41
edit2Rapporteer  
Ik heb deze achteruit laten leggen bij die grote surf-kite winkel in Harderwijk.. Ze doen die bags in de aanbieding voor 89,- Kunnen ook wieltjes onder(zijn ook in de aanbieding)_

http://www.pro-limit.com/displayitemv3comp.php?item_id=2571

Deze is bij mij dus twee keer bij de rits opengescheurd. Kan natuurlijk een maandagochtend productiefoutje zijn, maar toch maar voor een andere tas gekozen. Verder trouwens een prima tas. Zou wel de wieltjes erbij doen, want met deZe tas overdwars op een bagagewagentje op het vliegveld, kom je de krappe douane doorgangen niet door. Moet je eerst alles weer afladen; is mij al meermalen overkomen.

GrGjT
Aurel

Antwoord #6 September 07, 2006, 23:32:01
edit2Rapporteer  
Hoi Massari,
Ik heb de F-One Mission sinds een paar maanden en deze bag bevalt mij zeer! Je kan er drie kites,pomp, bar, en je board in doen! Je kan hem ook als rugtas gebruiken.
Succes
maxim
Gast
Antwoord #7 September 08, 2006, 02:38:56
edit2Rapporteer  
heb ook een cabrinha boardbag en ben er een paar keer mee naar dominicaanse geweest. geen problemen bij de luchtvaartmaatschappij gehad en hij nog als nieuw.  Joepie
tom_beul
Gast
Antwoord #8 September 08, 2006, 03:43:35
edit2Rapporteer  
Zoals TomTom al zegt, Mystic ammobag, kwaliteit en ruimte, wieltjes!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.