Leon aero2
Gast
|
Jij hebt nog steeds in Naish geen trek he, Kentyman?
Anders zou ik zeggen, dat je toe bent aan een Torch3. En wil je echt hoog is misschien het wachten op de Raven3 het zeker waard voor Big Air, Hangtime. En qua board, schijnt de nieuwe Thorn helemaal vet te zijn.
Als je hier interesse in zou hebben, kan Arno vast wat regelen denk ik qua testen.
Maar in iedergeval succes!!!!
|
|
|
xray
|
Thorn is top inderdaad maar net als de 666 een vrij vlakke rockerlijn, planneert dus snel en loopt goed en hard door (65km/h geklokt op 666!). Met meer rocker lever je hierop in. Persoonlijk vind ik dat mijn 666 het in de golven ook prima doet.
Rebel is gewoon een goede kite, draait snel genoeg om lekker golven te rijden! Bovendien kun je met de microhook druk houden om board offs te doen. Ik wacht zelf nog even tot ik de Raven 3 heb getest. Als ik de verhalen van de Torch 3 zo lees en hoor gaat dat toch wel mijn kite worden!
|
|
|
kentyman
|
Ik ben niet anti-naish hoor, of in ieder geval niet meer sinds mijn wipika airblast heb afgedankt :-) Ik heb alleen weinig naish-kites gevaren, ik had zelf een X2 10m en een X3 14m en heb een paar keer een X4 gevaren. Torch's of Raven's heb ik nog nooit gevaren maar zou ik ook best een keer willen testen!
|
|
|
xray
|
In de golven met mijn 9m Raven 2 heb ik geen behoefte aan een snellere kite!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Kentyman: Als je is in de buurt bent, en is een lekker rakje wilt maken op de Slufter of Autoplaya be my guest ga je is lekker onder mijn Torch2 hangen. Ik zal je binnenkort even een pm. sturen met mijn mail adres plus mob. is wel makkelijk toch.
Als ik uit het gips ben, regelen we even wat mocht je het willen.
|
|
|
kentyman
|
Thanks! Erg chill :-)
Ik kom alleen bijna nooit meer op autoplaya of de slufter (ik heb geen auto meer en ik woon in Zandvoort). De afgelopen tijd heb ik echter weer wat beginners op sleeptouw genomen dus dan kom ik wel weer een keertje naar autoplaya toe :-)
Hoe gaat 't trouwens met je arm (arm was 't toch?) Watvoor breuk is 't? Mijn hand is nu (na ruim 3 maanden) behoorlijk goed genezen alleen heb ik nog een flinke bobbel aan littekenweefsel op de rug van m'n hand zitten ... bleh :-(
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ach aan de andere kant is het ook Kent, je kan weer lekker varen. En dat is ook wat waard. Ik zelf zou in eerste instantie 1 week in het gips zitten toen ze wat foto,s gemaakt hadden, echter op de poli. afdeling na 1 week hadden ze het gips eraf gehaald en is even gekeken op die fotos, en zeiden ze "nou meneer we gaan er weer gips om doen voor een week of 4 a 5"
Stuk minder dan ineens dus, want was het eigenlijk na 1 dag al helemaal zat. En waaien al die tijd. Maargoed ik heb een flinke scheur in mijn pols met daarnaast nog wat andere scheurtjes.
Gelukkig gaat het wel nu stuk beter, want heb er toch goed last van gehad. Nu nog natuurlijk maar stukken minder.
Maar het is echt een frustratie, en daarnaast al de gedachten als het gips eraf is dat je zeker nog even voor een tijd niks kan.
Maar eigenlijk mag ik helemaal niet klagen als ik jou situtaie zo aanhoor 3 maanden!!!! Maar je doet er niks aan, en je hebt ook absoluut geen speling. Je kan zelfs je schoenveter ineens niet vastmaken en dat soort dingen. Erg vervelend allemaal.
Ga je je volledig proberen te focussen op het kiten of doe je er momenteel nog wat bij.
Ik ga je nu een pm. zenden, mocht je in de buurt zijn schroom niet.
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Heey, testen kan ook bij telsar op horst... en als je lid ben van soul online (acces) kan je een middag gratis varen Greetz, Matthias
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
In de golven met mijn 9m Raven 2 heb ik geen behoefte aan een snellere kite!
Heb de 8, maar ben er super tevreden over. Wat is dat een stabiel kreng he??? En smooth..... Heb er is in behoorlijk zware vlagerige wind mee gestaan, maar maakt echt niet uit, blijft gewoon als een huis staan en voelen. Voor mij echt helemaal top. Mocht er wat gebeuren met de kite doe ik hem serieus opnieuw.
|
|
|
kentyman
|
ja ik weet precies wat je bedoelt, je kan geen tandpasta op je tandenborstel doen, niet veters strikken, kleren aantrekken is lastig etc etc.. Bij mij waren de botjes echt dwars doormidden en deden ze eerst 1 week gips, dan evaluatie en toen bleek dat ik beter geopereerd kon worden. Ongeveer 6 weken na de operatie ging 't gips eraf maar toen was die hand echt een soort van levenloos ding geworden, totaal useless! :-( Pas 4 weken later ben ik weer gaan kiten (eerst voorzichtig). Dat had wel eerder gekund denk ik (2 weken eerder ofzo) maar als je iets forceert terwijl je nog aan 't genezen bent dan ben je nog veel verder van huis... enne, die schroefjes zitten er ook nog in...
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Wordt al helememaal moedeloos van je verhaal......maar jij kan weer. Lekker gevoel of niet dan? Als je na die tijd ineens je vlieger weer boven je hebt staan?
Je ruikt de zee, zonnetje, wind en niemand kan je ineens wat maken total freedom.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Heey, testen kan ook bij telsar op horst... en als je lid ben van soul online (acces) kan je een middag gratis varen Greetz, Matthias Ik heb ook z'n bon gekregen toen ik mijn parkeerkaart had gekocht bij Telstar.. Welke merk kites kun je daar dan testen?? Zou wel 1x aan de tribel, torch en/of Veags willen hangen.
|
|
|
KiteDemon
|
118 is kort!!! Ik weet niet hoe zwaar je weegt, zelf ook altijd 122 gevaren, maar ben er inmiddels wel achter dat een paar maatjes groter mucho meer fun is. Je hoeft tegenwoordig niet meer zo klein te varen om de meeste power te kunnen hebben. Daarmee spoel je het enige voordeel door de plee die kleine boards toen te bieden hadden. Alleen al een geschikter board is een wereld van verschil. Enne.....ik zou eens een testride maken met een RavenII....weet wel zeker dat deze zal bevallen. Zelf had ik een TorchIII in bestelling staan maar heb deze toch maar gecancalled omdat de RavenIII meer een kite voor mij zal zijn. Daarbij vind ik mijn RavensII ook nog steeds te lekker. Maar gelegenheid zat om alles zelf ff te testen als al het nieuwe speelgoed op de stranden verschijnt (gelukkig varen we niet allemaal hetzelfde) Als je op de Slufter bent dan is er gelegenheid zat om ff te proeven aan het materiaal wat er rond vaart. Dus erg verstandig dat je eerst zelf test, want je zou wel eens erge spijt kunnen krijgen als je achteraf een verkeerde keus hebt gemaakt.
|
|
|