Kite oplaten in Mirns

Roland is BOOS
Gast
Antwoord #50 September 13, 2006, 21:25:49
edit2Rapporteer  
Als eerst iedereen die niet aan het varen is zijn kite NIET OP HET STRAND LAAT LIGGEN en zin LIJNEN OPROLD en de KITE OP HET GRAS LEGT is er altijd ruimte zat om te starten en te landen binnen het kite gedeelte en heb JE NIKS TE ZOEKEN IN HET ZWEMMERS GEDEELTE ook NIET ALS ER GEEN ZWEMMERS ZIJN. 

1 Ding wat ik weet na het lezen van dit, is dat ik iedereen die het te moeilijk vind de regels te volgen een stel enorme sukkels vind, en ik wens jullie dan al het slechts toe als Mirns dicht gaat door sukkels als jullie !!!!

ListenToMe EN ALS JE HET ECHT ZO MOEILIJK VIND KOM DAN NOOIT MEER OP MIRNS...!!! ROT LEKKER OP en ga naar een plek waar ze geen regeltjes hebben. Dan heb ik er weer wat meer ruimte en weet ik zeker dat ik daar nog lang kan varen!!!
globe

Antwoord #51 September 13, 2006, 21:29:12
edit2Rapporteer  
Als eerst iedereen die niet aan het varen is zijn kite NIET OP HET STRAND LAAT LIGGEN en zin LIJNEN OPROLD en de KITE OP HET GRAS LEGT is er altijd ruimte zat om te starten en te landen binnen het kite gedeelte en heb JE NIKS TE ZOEKEN IN HET ZWEMMERS GEDEELTE ook NIET ALS ER GEEN ZWEMMERS ZIJN.

1 Ding wat ik weet na het lezen van dit, is dat ik iedereen die het te moeilijk vind de regels te volgen een stel enorme sukkels vind, en ik wens jullie dan al het slechts toe als Mirns dicht gaat door sukkels als jullie !!!!

ListenToMe EN ALS JE HET ECHT ZO MOEILIJK VIND KOM DAN NOOIT MEER OP MIRNS...!!! ROT LEKKER OP en ga naar een plek waar ze geen regeltjes hebben. Dan heb ik er weer wat meer ruimte en weet ik zeker dat ik daar nog lang kan varen!!!

AMEN!
Roland is BOOS
Gast
Antwoord #52 September 13, 2006, 21:31:38
edit2Rapporteer  
Dank je

AMEN!
VincentC

Antwoord #53 September 13, 2006, 22:33:42
edit2Rapporteer  
Kites op het gras neerleggen en niet opt strandje ? Jij ziet ze vliegen ofzo ? Kite in de hoek neerleggen en dan bar oprollen voldoet priiimaa. 1. Dat niksgrasveldje wordt nooit gemaaid, alleen voor die zwemmers. 2. Iedere keer dat niks stenen dammetje op en af is zeker niet goed voor je lijnen. 3. oplaten opt gras is levensgevaarlijk.

Een eventuele optie zou zijn om die vervloekte k*tboom weg te halen en dat riet dat zich bij het strandje bevind, daarmee maak je EN de spot overzichtelijker, hij wordt er groter van en je creeert er zoooooooooveeel meer ruimte mee! Dus probeer liever dat te regelen dan dat iedereen beetje kamikaze piloot wordt op het gras of lijnen sloopt op die stenen.
Stanley

Antwoord #54 September 13, 2006, 22:39:50
edit2Rapporteer  
Kite in het water oplaten niks op het gras
VincentC

Antwoord #55 September 13, 2006, 22:49:14
edit2Rapporteer  
Boom weg riet weg, dan heb je tenminste overzicht en ruimte om naar het water te lopen. Tot die tijd blijft het een onoverzichtelijke spot met klein strand en teveel obstakels
JER
Gast
Antwoord #56 September 14, 2006, 01:03:19
edit2Rapporteer  
Boten Anna!! Joepie
Idefixe

Antwoord #57 September 14, 2006, 01:43:56
edit2Rapporteer  
Dus in het kort: houd je aan de regels.Laat zien dat de kitesurfwereld bestaat uit mensen met verantwoordelijkheidsgevoel dan worden we in de toekomst serieus genomen als we met voorstellen komen om de spot te verbeteren: een boom weghalen, een makkelijk begaanbare overgang over het "stenen dammetje"te creëren, weghalen van graspollen waar je lijnen achter blijven hangen en misschien wel het creëren van een ruimte waar kitesurfers zich kunnen omkleden, het aanwijzen van een zone waar ( in combinatie met de windrichting) beginners / scholen zich dienen op te houden. Kan Jer heerlijk, ongestoord door beginners/ ( duitse) scholen zich helemaal uitleven op het water met in z'n achterhoofd de gedachte dat hij zijn sport nog vele jaren naar harte lust op z'n favoriete spot, gerespecteerd door een ieder, kan beoefenen..............
Stanley

Antwoord #58 September 14, 2006, 02:20:14
edit2Rapporteer  
Dus in het kort: houd je aan de regels.Laat zien dat de kitesurfwereld bestaat uit mensen met verantwoordelijkheidsgevoel dan worden we in de toekomst serieus genomen als we met voorstellen komen om de spot te verbeteren: een boom weghalen, een makkelijk begaanbare overgang over het "stenen dammetje"te creëren, weghalen van graspollen waar je lijnen achter blijven hangen en misschien wel het creëren van een ruimte waar kitesurfers zich kunnen omkleden, het aanwijzen van een zone waar ( in combinatie met de windrichting) beginners / scholen zich dienen op te houden. Kan Jer heerlijk, ongestoord door beginners/ ( duitse) scholen zich helemaal uitleven op het water met in z'n achterhoofd de gedachte dat hij zijn sport nog vele jaren naar harte lust op z'n favoriete spot, gerespecteerd door een ieder, kan beoefenen..............

Amen
brutus

Antwoord #59 September 14, 2006, 04:41:01
edit2Rapporteer  
Dus in het kort: houd je aan de regels.Laat zien dat de kitesurfwereld bestaat uit mensen met verantwoordelijkheidsgevoel dan worden we in de toekomst serieus genomen als we met voorstellen komen om de spot te verbeteren: een boom weghalen, een makkelijk begaanbare overgang over het "stenen dammetje"te cre?n, weghalen van graspollen waar je lijnen achter blijven hangen en misschien wel het cre?n van een ruimte waar kitesurfers zich kunnen omkleden, het aanwijzen van een zone waar ( in combinatie met de windrichting) beginners / scholen zich dienen op te houden. Kan Jer heerlijk, ongestoord door beginners/ ( duitse) scholen zich helemaal uitleven op het water met in z'n achterhoofd de gedachte dat hij zijn sport nog vele jaren naar harte lust op z'n favoriete spot, gerespecteerd door een ieder, kan beoefenen..............

Dubbel Amen.

Zet je persoonlijke trots opzij. Volg de regels, denk niet alleen aan jezelf maar ook aan de anderen. We all kite together.
Sky®ideR

Antwoord #60 September 14, 2006, 06:27:36
edit2Rapporteer  
Lijnen al oprollen voor je het dammetje over gaat, ff aan de water kant is een paar tellen werk en het strand blijft dan leeg zodat daar of vanuit het water gestart kan worden...

Ik zelf loop eerst altijd een stukje het water in met oplaten dat is de beste optie, de mensen die op het gras de kite oplaten zouden meteen een opdonder moeten krijgen en hun kite uit de lucht schieten.

Wat betreft het boompje ben ik met je eens, die staat best in de weg.

Voor het oplaten kan je ff snel je lijnen weer op het strant uitlopen als daar geen kites liggen, dus kites niet in de lucht dan op het gras met opgerolde lijnen!!!

Kites op het gras neerleggen en niet opt strandje ? Jij ziet ze vliegen ofzo ? Kite in de hoek neerleggen en dan bar oprollen voldoet priiimaa. 1. Dat niksgrasveldje wordt nooit gemaaid, alleen voor die zwemmers. 2. Iedere keer dat niks stenen dammetje op en af is zeker niet goed voor je lijnen. 3. oplaten opt gras is levensgevaarlijk.

Een eventuele optie zou zijn om die vervloekte k*tboom weg te halen en dat riet dat zich bij het strandje bevind, daarmee maak je EN de spot overzichtelijker, hij wordt er groter van en je creeert er zoooooooooveeel meer ruimte mee! Dus probeer liever dat te regelen dan dat iedereen beetje kamikaze piloot wordt op het gras of lijnen sloopt op die stenen.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.