OceanRodeo 07 Diablo en One details

Wouter

September 19, 2006, 14:34:01
edit2Rapporteer  
Om verwarring te voorkomen: Dit is geen review maar puur bedoeld om jullie te informeren over de veranderingen van de 2007 ONE t.o.v. de 2006 ONE. Er zal door mij geen vergelijking worden getrokken met andere merken. Trek je eigen conclusie en meld je aan voor een testsessie!

Yeah! Zoals aan jullie beloofd post ik hierbij de gedetailleerde informatie betreffende de 2007 Diablo. Behalve het gruwelijk lekkere design van deze kite zitten de allerlaatste ontwikkelingen en know-how verwerkt om de kite een nog betere performance te geven!

Voor de mensen die weinig tijd hebben, de 2007 Diablo in een paar woorden:

- Nog betere draaisnelheid
 - Absurde de-power
 - Bombproof constructie
 - ONE PUMP system standaard!
 - Verbeterde 2007 bar met trim able 5th lijn standaard.
 - Beschikbaare maten 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 21

Voor diegene die een paar minuten hebben: Check onderstaand!!

Om een completer beeld te geven van de veranderingen van het OceanRodeo Freestyle-kanon zal ik trachten een complete vergelijking van de 2006 Diablo vs de 2007 Diablo. Enjoy the ride!!

Nog sneller! Freestyling wordt met de dag extremer. Radicale tricks vereisen een directe en snelle kite! De 2007 Diablo beschikt weer over eindeloze setup mogelijkheden om de kite aan te passen aan rider style en niveau. Ben je nog enigszins nieuw in de sport, stel de kite dan in op langzamere vlieg/draai settings. Ben je gevorderd…… haal alles uit deze kite en go hardcore Freestyle settings voor een ongelofelijk snelle en directe kite.   

De toch al mega de-power van de 2006 Diablo is nog verder verbeterd! De 2007 heeft een absurde de-power zonder in te boeten op stabiliteit en directe stuureigenschappen. Hiermee heeft de 2007 Diablo een ongekende sweetspot en een nog verslavender high-end. Ook is de draaisnelheid nog verder verbeterd. From popping Kiteloops to Waveriding, the Diablo delivers maximum performance! Ook hier geldt dat de draaisnelheid aanzienlijk kan worden aangepast op persoonlijke voorkeur van de rider door gebruik te maken van de verschillende tuning settings op de kite.

Ook wel lekker…… De lift van de kite is nog een tikkeltje explosiever voor die paar extra metertjes hoogte en lekkere hangtime!

Al dat goeds mag natuurlijk niet ten koste gaan van stabiliteit. Plaats de kite zonder te kijken waar je hem hebben wil!

De kleurencombi’s van 2007. Erg lekker!!

Tot slot nog een paar fotootjes om te smullen.

Ik hoop jullie bij deze een goede indruk te hebben gegeven omtrent de veranderingen van de nieuwe 2007 Diablo. Mochten er nog vragen zijn aarzel dan niet om deze te stellen. Nog een ruime 3-4 weken en we hebben de eerste testkites en voorraad binnen!!

Grtz,

Wouter & Johannes

@rjen

Geen avatar

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #1 September 19, 2006, 15:32:45
edit2Rapporteer  
He............haalt mij niet uit, maar wat je hier neer zet is puur marketing geklets zoals:

Voor de mensen die weinig tijd hebben, de 2007 Diablo in een paar woorden:

- Nog betere draaisnelheid
 - Absurde de-power
 - Bombproof constructie
 - Verbeterde 2007 bar met trim able 5th lijn standaard.
 - Beschikbaare maten 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 21

De toch al mega de-power van de 2006 Diablo is nog verder verbeterd!

Ook wel lekker…… De lift van de kite is nog een tikkeltje explosiever voor die paar extra metertjes hoogte en lekkere hangtime!

pfffffffff.........wat een gezwaam, sorry.

Kite ziet er mooi uit en nu testen met die hap en een onafhankelijke rijder een review schrijven, daar hebben we wat aan. Leg er 1 neer op Slufter zodat bijvoorbeeld Arno of Fer de kite eens flink aan de tand kunnen voelen en een goede review kunnen schrijven.

arjen
Peterkiter

Antwoord #2 September 19, 2006, 15:45:23
edit2Rapporteer  
Dit is ook geen review, maar gewoon van de site van oceanrodeo gehaald. Bij de nieuw Naish zetten ze toch ook een link naar die site. Dus vind dit wel handig.
Maar testen is natuurlijk altijd beter!
Peterkiter

Antwoord #3 September 19, 2006, 15:45:40
edit2Rapporteer  
Trouwens kite ziet er goed uit!
Wouter

Antwoord #4 September 19, 2006, 15:45:56
edit2Rapporteer  
Geen woord van gelogen kerel. Ik vergelijk de kite toch niet met andere kites???? De lift is explosiever, hij draait sneller en yup heij heeft zelfs meer de-power dan de 2006! Allemaal diablo vs diablo..... Ik snap het probleem niet helemaal.

Je hebt helemaal gelijk wat het testen betreft. Die kite komt naar de verschillende kitespots in NL waaronder de slurfter. Je bent meer dan welkom om er eens aan te hangen. Over en uit
narcotic

Geen avatar

Antwoord #5 September 19, 2006, 15:51:39
edit2Rapporteer  
ziet er een beetje als de indy van wipika (brol dus) nee.. deze ziet er wel beter uit eigenlijk Tongue

Benieuwd naar de prestaties
Wouter

Antwoord #6 September 19, 2006, 17:01:05
edit2Rapporteer  
Om verwarring te voorkomen: Dit is geen review maar puur bedoeld om jullie te informeren over de veranderingen van de 2007 ONE t.o.v. de 2006 ONE. Er zal door mij geen vergelijking worden getrokken met andere merken. Trek je eigen conclusie en meld je aan voor een testsessie!

Zoals aan jullie beloofd post ik hierbij de gedetailleerde informatie betreffende de 2007 OceanRodeo ONE. De ontwikkelingen hebben intussen niet stilgestaan! Naast een coole nieuwe look heeft de 2007 ONE een aantal veranderingen ondergaan die zowel de Veiligheid als de Performance nog verder perfectioneren. The ONE, for beginner to pro riders!

Voor de mensen die weinig tijd hebben, de 2007 ONE in een paar woorden:

- verbeterde draaisnelheid
 - 100% depower
 - Bombproof constructie
 - “no tangle strutends” voorkomen dat de bridle achter een strut kan blijven haken.
 - Relaunch is nog makkelijker

Voor diegene die een paar minuten hebben: Check onderstaand!!

2006 was het jaar dat de BOW/SLE kite zijn opmars begon. 2007 is het jaar om te komen tot verdere perfectionering van dit revolutionaire concept. Om een completer beeld te geven van de veranderingen van de OceanRodeo 07 bow-kite zal ik trachten een complete vergelijking van de 2006 ONE vs de 2007 ONE. Sit back and relax!!

Hoe krijg je een BOW/SLE snel en direct zonder pulleys op de bar? Get the right shape! De 2007 ONE borduurt verder voort op dit idee. Het middelpunt van de kite ligt ten opzichte van 2006 dieper en verder naar voren. Dit resulteert in een betere response op de bar en nog betere draaisnelheid. Ten aanzien van de verslavende lift en hangtime van de ONE zijn geen concessies gedaan! Boost to the moon and stay up there!

Ook het nieuwe wing tip design in combinatie met een verder ontwikkelde bridle geeft de 07 ONE een nog betere draaisnelheid. Of je nu relaxed wil cruisen, waveriding of hardcore wakestyle wil knallen, de One levert maximale performance!

De 07 OceanRodeo ONE heeft nog betere relaunch eigenschappen. De rechte trailing edge zorgt ervoor dat de kite nog sneller op zijn kant staat door simpelweg 1 achterlijn aan te trekken. Herstarten van de ONE was nog nooit zo simpel!

“tangle-free strut ends” zorgen ervoor dat je bridle niet achter de strut kan blijven hangen. Een simpele oplossing die een hoop ellende kan besparen bij herstarten of self launch.

De kleurencombi’s van de ONE 2007. Sweet!!

Tot slot nog een paar fotootjes om te smullen.

Ik hoop jullie bij deze een goede indruk te geven van de varanderingen van de nieuwe 2007 OceanRodeo ONE. Mochten er nog vragen zijn aarzel dan niet om deze te stellen. Nog een ruime 3-4 weken en we hebben de eerste testkites en voorraad binnen!!

Grtz,

Wouter & Johannes

Nino

Antwoord #7 September 20, 2006, 01:11:11
edit2Rapporteer  
..gasten,

Dit is een forum!  ListenToMe

op zo'n megacommercieel topic met teveel uitroeptekens en bijvoeglijke naamwoorden zit toch niemand te wachten...
Wouter

Antwoord #8 September 20, 2006, 05:43:07
edit2Rapporteer  
Nino, Ik deel je mening dat een forum bovenal informatief moet zijn voor haar gebruikers.

de post heb ik bedoeld ter informatie om nauwkeurig en met onderbouwing aan te geven wat er precies is veranderd t.o.v. de 2007 kites. Aangezien de informatie op Hanglos zeer goed ontvangen werd dacht ik het de members van kitehigh niet te onthouden. Nogmaals, ik trek geen scheve vergelijkingen naar andere merken hier. Ik probeer alleen voor de geïnteresseerden exact en met onderbouwing de veranderingen van de 2007 OceanRodeo lijn uiteen te zetten ten opzichte van de OceanRodeo 2006 lijn. Ik ben namelijk van mening dat dit te weinig gebeurt in deze industrie. Ik zal nooit andere merken hierbij gaan zitten afkraken of zeggen dat deze kites alle andere merken overbodig maken. Er is tegenwoordig behoorlijk wat mooi kitespul op de markt van verschillende aanbieders. Dat is een goede zaak voor iedereen die de sport een warm hart toedraagt. 

Ja, ik ben helemaal stoked over de 2007 line-up van OceanRodeo. Het spijt me als ik soms iets te enthousiast werd tijdens het verklaren van alle veranderingen van de nieuwe kites. Toch ben ik van mening dat deze posts behoorlijke informatieve waarde hebben voor diegene die geïnteresseerd zijn in de veranderingen in de 2007 kites. Ik zou graag zien dat alle merken hun claims over nieuwe producten goed onderbouwen. Daar zijn we als gebruikers lijkt mij alleen maar mee gebaat.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.