Om verwarring te voorkomen: Dit is geen review maar puur bedoeld om jullie te informeren over de veranderingen van de 2007 ONE t.o.v. de 2006 ONE. Er zal door mij geen vergelijking worden getrokken met andere merken. Trek je eigen conclusie en meld je aan voor een testsessie!
Yeah! Zoals aan jullie beloofd post ik hierbij de gedetailleerde informatie betreffende de 2007 Diablo. Behalve het gruwelijk lekkere design van deze kite zitten de allerlaatste ontwikkelingen en know-how verwerkt om de kite een nog betere performance te geven!
Voor de mensen die weinig tijd hebben, de 2007 Diablo in een paar woorden: - Nog betere draaisnelheid
- Absurde de-power
- Bombproof constructie
- ONE PUMP system standaard!
- Verbeterde 2007 bar met trim able 5th lijn standaard.
- Beschikbaare maten 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 21
Voor diegene die een paar minuten hebben: Check onderstaand!!
Om een completer beeld te geven van de veranderingen van het OceanRodeo Freestyle-kanon zal ik trachten een complete vergelijking van de 2006 Diablo vs de 2007 Diablo. Enjoy the ride!!
Nog sneller! Freestyling wordt met de dag extremer. Radicale tricks vereisen een directe en snelle kite! De 2007 Diablo beschikt weer over eindeloze setup mogelijkheden om de kite aan te passen aan rider style en niveau. Ben je nog enigszins nieuw in de sport, stel de kite dan in op langzamere vlieg/draai settings. Ben je gevorderd…… haal alles uit deze kite en go hardcore Freestyle settings voor een ongelofelijk snelle en directe kite.
De toch al mega de-power van de 2006 Diablo is nog verder verbeterd! De 2007 heeft een absurde de-power zonder in te boeten op stabiliteit en directe stuureigenschappen. Hiermee heeft de 2007 Diablo een ongekende sweetspot en een nog verslavender high-end. Ook is de draaisnelheid nog verder verbeterd. From popping Kiteloops to Waveriding, the Diablo delivers maximum performance! Ook hier geldt dat de draaisnelheid aanzienlijk kan worden aangepast op persoonlijke voorkeur van de rider door gebruik te maken van de verschillende tuning settings op de kite.
Ook wel lekker…… De lift van de kite is nog een tikkeltje explosiever voor die paar extra metertjes hoogte en lekkere hangtime!
Al dat goeds mag natuurlijk niet ten koste gaan van stabiliteit. Plaats de kite zonder te kijken waar je hem hebben wil!
De kleurencombi’s van 2007. Erg lekker!!
Tot slot nog een paar fotootjes om te smullen.
Ik hoop jullie bij deze een goede indruk te hebben gegeven omtrent de veranderingen van de nieuwe 2007 Diablo. Mochten er nog vragen zijn aarzel dan niet om deze te stellen. Nog een ruime 3-4 weken en we hebben de eerste testkites en voorraad binnen!!
Grtz,
Wouter & Johannes