Cabrinha icon 140 2005

LUMP

Geen avatar

Berichten: 3
September 24, 2006, 18:29:44
edit2Rapporteer  
Heeft er iemand ervaring met dit Board?

Ik kan er een nieuwe spotgoedkoop op de kop tikken.

Echter, Ben eigenlijk op zoek naar iets van 130x39 of 38 wat mij geadviseerd is met mijn gewicht (70 kg).

Kan iemand me wat vertellen over dit board? De lengte vind ik minder een probleem, hij is allleen 35 breed.
Mij is verteld dat hoe smaller moeilijker is met het landen van sprongen.
Nou ben ik daar niet mee bezig, maar wil ik wel nu mee beginnen.
Welke eigenschappen heeft een smal board? Goed edgen? Dit vind ik wel een vereiste.

Bedankt voor de reacties mzzl
drifter

Berichten: 1757
Antwoord #1 September 24, 2006, 21:09:33
edit2Rapporteer  
130 vaar ik. Het is niet het beste board. Maar wel een board met afmetingen die je niet  vaak tegenkomt. Tegenwoordig is het meestal 37/38 breed.

35 cm geeft je vooral veel controle om vlagen eruit te stampen.
Verder vaart icon heel natuurlijk. Sommige boardjes moet je goed op je achterste been varen, waardoor je eerder verzuurt. Daar heb je weinig last van met icon.
Icon is ook behoorlijk stijf. Nadeel is dat klappen wat harder zijn misschien, voordeel is dat je veel gevoel met je board hebt.
Vaart beste op vlak water en op zee. Niet in chop.
hifly
Gast
Antwoord #2 September 24, 2006, 22:44:02
edit2Rapporteer  
Heb Icon 144 , een superboard ..tamelijk stijf maar vaart echt lekker ...Kwa landen is het niet echt een probleemboard en bij vlagerige wind komt het best wel goed .

Wat ook goeie boardjes zijn : Caution , minder bekend maar varen echt goed . Plakken als het ware op het water ...

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.