North bar gevonden Schellinkhout

PeeWee

September 23, 2006, 01:06:46
edit2Rapporteer  
Kom net van Schellinkhout en heb een bar/ lijnen die was laten liggen netjes opgerold en meegenomen.

Ik denk dat ze van een man en vrouw zijn die nogal bezig waren met de lijnnen van twee North kites. Jullie zijn dus één setje vergeten.

Mail me!
Peterkiter

Antwoord #1 September 23, 2006, 01:56:25
edit2Rapporteer  
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=19361.msg197545#msg197545
PeeWee

Antwoord #2 September 23, 2006, 02:06:33
edit2Rapporteer  
 Ik heb hem vandaag 22 september gevonden. Het lijkt me niet dat ie er al twee dagen uitgerold ligt.
linda hachmang
Gast
Antwoord #3 September 23, 2006, 03:50:07
edit2Rapporteer  
Beste Peewee,

Ik ben supper blij dat jij hem heb gevonden.
Ik had al een bericht geplaats op het forum en die jongen ook Harm.
Ik wil hem graag komen ophalen.
wat is je nr. dan bel ik je of je kan mij bellen op 06-51 86 12 77
Alvast super bedankt.

Groetjes Linda

Ik denk dat ze van een man en vrouw zijn die nogal bezig waren met de lijnnen van twee North kites. Jullie zijn dus één setje vergeten.

Mail me!
Citaat
Sandra en Pim
Gast
Antwoord #4 September 24, 2006, 19:37:24
edit2Rapporteer  
Jaa! Dat is onze bar!!!

Heb je hem nog? Ik werd vanacht badend in het zweet wakker: *&% onze bar vergeten!

Mijn vriend en ik waren met zijn tween, beiden lang blond haar. De lijne waren behoorlijk in de knoop dus we zijn dik een half uur bezig geweest om ze uit elkaar te halen.

We zouden onze bar graag terug willen hebben!Zou je ons terug kunnen bellen, dan komen we hem halen!

Sandra: 06-14985990
Pim: 06-41767713

Thanks!

Sandra
Sandra en Pim
Gast
Antwoord #5 September 24, 2006, 20:10:29
edit2Rapporteer  
Hallo, ben ik weer.

Lees net de communicatie even goed door... Linda denkt dat dit haar en Harms bar ik. Ik ben er helaas van overtuigd dat onze bar in dit berich gevonden is.

Pim en ik waren vrijdag tussen 11 en 15 op Schellinkhout. We hadden twee North 2005 kites opstaan: groene 14 en oranje 18. Onze bar is ook van North, wat ouder model. Bar is rood  met grijs met een aantal herkenningspuntjes. De voornaamste is dat de lijn tussen de depower en de safety een geplasificeerde staalkabel is (doorvoer door bar).

De lijnen waren vrijdag rond 14 uur enorm in de knoop geraakt. We zijn samen bezig geweest om de lijnen weer uit de knoop te halen. Daarna zijn we niet meer gaan kiten.
Rond 15 uur zijn we gaan opruimen. Sandra is gaan omkleden en de kites gaan oprollen. Pim heeft nog een hele tijd met een man staan kletsen over het zelf bouwen van kiteboardjes. We hadden alles in de auto opgeborgen, behalve de bar... Daar kwamen we gisterenavond achter.

We zijn beiden blond, lang haar. En rijden in een groen oldtimer VW busje.

Komt je dit bekend voor? Heb je onze bar nog? We zouden hem heel graag terug willen hebben.

Kun je ons bellen:
Sandra: 06-14985990
Pim: 06-41767713

Nogmaals, bedankt!

Sandra en Pim
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.