kite les

abel
Gast
September 23, 2006, 23:47:16
edit2Rapporteer  
we zouden deze zomer lessen gaan volgen , maar er zijn zo veel tegenstrijgige berichten en aanbieders
wij wonen in het noorden van nederland wie weet raad waar we een goede en volledige cur kunnen volgen en liefst in noord ned.
J-D

Antwoord #1 September 23, 2006, 23:59:14
edit2Rapporteer  
Kiteschool skyhigh in Workum

Super

Skyhigh
basss
Gast
Antwoord #2 September 24, 2006, 00:12:50
edit2Rapporteer  
www.kiboco.nl Met 2 lessen kon ik de waterstart! Super uitleg, super locaties, super materiaal(waroo) gewoon echt top! Ik heb les gehad van michel. succes ermee!!
Tjalk
Gast
Antwoord #3 September 24, 2006, 00:25:02
edit2Rapporteer  
In het noorden zeg je, ik kom zelf uit Lemmer en heb mijn les gehad bij "Kitesurfschool Absolute"

In 1 les kon ik al heen en weer varen, en echt heen en weer varen.

Mirns is de locatie van Absolute.

4 uur les gehad, daarna kite gehuurd bij de kitesurfschool en de mooiste dag ooit beleeft.

check. www.absolutekite.nl ThumpsUp ThumpsUp
FonezzzZz

Antwoord #4 September 24, 2006, 00:49:06
edit2Rapporteer  
Ik sluit me aan bij TJALK Grin ga kitesurfschool absolute Grin daar zul je zeker geen spijt van hebben Smiley heb zelf ook les gehad en stond na paar uurtjes ook al op het boord Grin!
Dangerfield

Antwoord #5 September 24, 2006, 01:04:03
edit2Rapporteer  
Wat mij donderdag (Mirns) opviel van Absolute is dat er zonder dat er fatsoenlijke wind wat tóch les werd gegeven.
Ik heb de leelingen een paar uurtje met de kites zien sinussen en loopen zonder dat er ook maar een bord aan te pas kwam alvorens ze weer afdropen. Zonde van het geld.

Sherida

Antwoord #6 September 24, 2006, 01:10:31
edit2Rapporteer  
Kiboco, inderdaad echt top!  ThumpsUp
JER
Gast
Antwoord #7 September 24, 2006, 01:14:03
edit2Rapporteer  
Donderdag was Absolute er wel maar heeft geen lesgegven i.v.m de slechte wind.

Kitemobile was er wel met een grote groep met 6mtr'tjes die stonden daar les te geven.

Kheb Manfred zelf nog gesproken waarom ie er wel was maar geen les gaf, zijn antwoord was: De zon schijnt en kom gewoon even de vlaggen neerzetten, geen les vandaag i.v.m de wind. (hangloose_kitesmiley)
MasterWurm

Antwoord #8 September 24, 2006, 01:55:55
edit2Rapporteer  
Workum, kitemobile.

Zeer goed materiaal.

Idefixe

Antwoord #9 September 24, 2006, 02:55:08
edit2Rapporteer  
gaan we lekker allemaal ff lopen roepen wie er goed les geeft  schater
Dan ga ik dus voor Manfred van Absolute. Waar alle scholen midden in het vaarwater gaan staan, staat deze gozer nog steeds ver van alles en iedereen rustig les te geven. Eigenlijk alleen maar positieve geluiden over hem gehoord  ThumpsUp
have fun
Geronimo79

Antwoord #10 September 24, 2006, 03:14:38
edit2Rapporteer  
Hey, denk dat je al wel genoeg info hebt, maar evt kun je nog naar lauwersoog. Ergens op een camping schijnt een duitse kiteschool les te geven. Ben er nog niet geweest, maar misschien is het een optie. Gezien het feit dat ik steeds meer dingen hoor over IKO gekwalificeerde scholen en dat het erg slecht is. Zal het weinig uitmaken.

maar goed, persoonlijk zou ik naar Mirns liever gaan, aangezien het daar echt perfect vertoeven is in 1 meter diep water.
Stanley

Antwoord #11 September 24, 2006, 03:16:41
edit2Rapporteer  
Manfred rulz  ThumpsUp

Dat wil niet zeggen dat andere kitescholen slecht zijn.
Passie

Antwoord #12 September 24, 2006, 03:26:10
edit2Rapporteer  
Ik denk dat je beter tot volgen djaar kunt wachten.
Het wordt nu weer snel koud. En voordat jij echt eindelijk op de plank kunt komen. is 't al rond de 0 gradne. En dat wil je nie tmee maken als beginner.. als je telkens van je plank af donderd.
Beter wacht ej weer tot het voor jaar,
Appie uit Ameland

Antwoord #13 September 24, 2006, 16:28:43
edit2Rapporteer  
neem les bij een iko school http://www.ikointl.com/index1.php

daar krijg je dan een pasje hoe je niveau is en kun je bij elk kiteverhuurpunt waar ook te wereld gemakkelijk een kite huren zien ze dat pasje dan krijg je hem zo mee
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.