Groot probleem....krijg mij tapijt (breather) niet meer van mijn preg plaat,

prokiter

Oktober 04, 2006, 18:55:00
edit2Rapporteer  
Heyy Mensuu,

Ik heb een klein probleempje.....ik heb nu mijn eerste pregplaat in de vacuum pers gehad....en deze heb ik er net uit gehaald....maar nu krijg ik dus het tapijt er niet meer af........ (cry_kitesmiley)

Met mijn eerste boardje dat ik gemaakt heb heb ik ook dit soort tapijt gebruikt...en deze ging er ook al moeilijk af maar het is toen gelukt......maar het lukt nu toch echt bijna niet..... ThumpDown

Ik weet niet waar het aan ligt.....het lijkt wel alsof de jutte rug van het tapijt vast zit met epocty aan mijn preg plaat.....

Iemand nog tips om hem los te krijgen.....of een manier hoe ik harder kan trekken.....????

Help me..... Huh

Greetings...Pro Kiter.... (hangloose_kitesmiley)
Elevation

Antwoord #1 Oktober 04, 2006, 19:12:24
edit2Rapporteer  
je hebt toch wel peel ply gebruikt ?!?!
prokiter

Antwoord #2 Oktober 04, 2006, 19:24:02
edit2Rapporteer  
Heyy,

Yep....ook op de goede manier....maar daarom snap ik het ook niet.....Leon zij toen al bij mijn boardje dat het erg moeilijk gaat.....maar mischien gaat het nu extra moeilijk omdat de pregplaat natuurlijk ook nog flexibel is....

Ik zit nu te denken bij mijn volgende pregplaat dubbel peelply te gebruiken....maar ik weet niet of dit werkt.....????

Ik hoop dat iemand nog wel een iedee heeft dat ik het wat makkelijk los ga krijgen.... Huh

Elevation

Antwoord #3 Oktober 04, 2006, 19:33:00
edit2Rapporteer  
dan zou ik gewoon wat harder trekken.. peel ply werkt super, maar soms is het gewoon ff wat lastig los te krijgen.
xav

Geen avatar

Antwoord #4 Oktober 04, 2006, 23:11:07
edit2Rapporteer  
ALs je eenmaal grip hebt dan zal het wel lukken toch? misschien kun je op of andere manier bij het puntje telkens wat los krijgen, bij mij ging het ook wel lastig, maar als het echt moeilijk gaat kun je ook je prepreg plaat nog ff vastklemmen met plaat en lijmklemmen en dan met 2 handen voorzichtig lostrekken. Succes
prokiter

Antwoord #5 Oktober 05, 2006, 00:01:27
edit2Rapporteer  
Heyy Mensuu,

Het is weer feest..... Joepie

Het is gelukt.....het klopt ook...gewoon hard trekken...maar het voelde zwaarder aan als de vorige keer bij mijn boardje....maja gelukt..... YeSS

En mijn volgende preg plaat ligt al weer in de vacuum pomp..... ThumpsUp

Elevation

Antwoord #6 Oktober 05, 2006, 01:58:03
edit2Rapporteer  
zou het ook een beetje insnijden zodat je er repen aftrekt, niet in 1 x alles..
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.