alleen op vakantie, waar naartoe??

Mitchel_12000

September 27, 2006, 02:55:33
edit2Rapporteer  
Hey mensen,

De volgende zomer wil ik een mooie kitetrip gaan boeken. Waarschijnlijk ga ik in mijn eentje. Ik ben op zoek naar een windzekere spot met het liefst vlakwater lagoons en lekker weer. Ik zat zelf te denken aan iets van een kitesurf resort, zodat je daar niet de enige kitesurfer bent en altijd wel mensen ontmoet met dezelfde passie (kitesurfen). Nu zat ik zelf te denken aan Mauritius. Ik geloof dat Kite2fly een dergelijk kitesurf resort heeft op dat Eiland.

Zijn er soortgelijke mogelijkheden? Heeft iemand ervaringen met alleen reizen naar Mauritius of een soortgelijke bestemming?

Ook is het belangrijk dat het een bestemming is waar je nog een beetje veilig in je eentje kan rondlopen, en niet op de eerste dag je halve bagage is gejat o.i.d.

Thanks alvast,
Mitchel
Tjok
Gast
Antwoord #1 September 27, 2006, 03:03:03
edit2Rapporteer  
hong kong
Dangerfield

Antwoord #2 September 27, 2006, 03:16:19
edit2Rapporteer  
Zelf ben ik wel gecharmeerd van Dakhla
wel iets meer zand dan mauritius
Mitchel_12000

Antwoord #3 September 27, 2006, 03:32:05
edit2Rapporteer  
Dat Dahkla ziet er wel relaxed uit. Ben je er zelf al eens geweest iceberg? Hoe kom je er?

Ik lees dat het er 80% van het jaar tussen de 4 en 8 bft waait. Wat zijn jou ervaringen hiermee?
(HJ) MINI-ME

Antwoord #4 September 27, 2006, 04:27:33
edit2Rapporteer  
Kijk hier eens op  ThumpsUp Bij elke spot wordt een filmpje gepresenteerd en krijg je dus een goed overzicht van het gebied..  http://www.surf-action.com/Kitereisen/KiteReviere/kiterevierkarte.php

reviere aanklikken en dan een gebied kiezen  Joepie

Succes  ThumpsUp
Dangerfield

Antwoord #5 September 27, 2006, 05:03:39
edit2Rapporteer  
Dat Dahkla ziet er wel relaxed uit. Ben je er zelf al eens geweest iceberg? Hoe kom je er?

Ik lees dat het er 80% van het jaar tussen de 4 en 8 bft waait. Wat zijn jou ervaringen hiermee?

Ben er zelf niet geweest, maar staat hoog op mn lijstje om heen te geen. Met Royal Air Maroc kun je met één overstap (Casablanca) naar Dakhla voor ca. €550.

Ik weet toevallig dat Storm er begin dit jaar is geweest. misschien ff bij hem checken
Bob_die_niet_rijd

Geen avatar

Antwoord #6 Oktober 01, 2006, 18:48:17
edit2Rapporteer  
Als ik het mag zeggen.....
Voor bijna het hele jaar wind moet je toch in Cumbuco Brasil zijn.
Als je alleen gaat zou ik naar www.oasis-cumbuco.com gaan.
Daar is altijd iemand aanwezig die ff je kite omhoog gooit.
Daar werkt een relaxte gast (Jeffrey) die gaat nog met je mee stappen als je dat wilt!

Ik ga volgend jaar zeker weer!

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.