Ik vond de Hypertype smoother en lichter op de bar,zat wat meer gevoel in. Ook sprong hij beter. Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik ze niet back2backgetest heb. Arno daarentegen wel.
De mannen van Kubus zitten nu eerst een week op Sardinie om met de dealers (personeel van, zoals Arno) alles te testen, daarna zal er wel weer het een en ander beschikbaar zijn...
Kubus verkoopt het aan de dealers zoals Telstar,VDB en Euro,het is aan de winkels om ze op te nemen in hun collectie maar als je er om vraagt kunnen ze altijd binnen enkele dagen leveren normaal gesproken!
Ik kan je niet volgen. De starter van dit topic is dezelfde persoon die dit topic schreef...http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=19720.0 En dat topic is weer gebruikt door de mannen van kitesurfstuff.....
Oke nu snap ik het niet meer.... Er is toch getest op Slufter EN op Sardinia "Just got back from Sardinia"' Of worden de lezers in de zeik genomen (sealedlips_kitesmiley)
Dat klopt maar de persoon die over Sardinie schreef is dezelfde persoon als over de Slufter....Kitesurfstuff heeft de tekst alleen vertaald maar deze staat letterlijk hier op kitehigh,zie mijn link!