kite vakantie Cumbuco Brazilië

Ronny26
Gast
Oktober 18, 2006, 04:19:50
edit2Rapporteer  
Wie heeft er nog meer zin om zomer 2007 een vette kite vakantie te houden van 3-4 weken in Brazilie?  (hangloose_kitesmiley).Laat maar eens weten wie mee wil, dan kunnen we eens kijken wat de mogelijkheden zijn om met een grote groep te gaan ThumpsUp
Vlaardingen

Antwoord #1 Oktober 18, 2006, 23:18:49
edit2Rapporteer  
Maak er december van, dan ga ik mee!!
globe

Antwoord #2 Oktober 19, 2006, 19:19:12
edit2Rapporteer  
maak er dinsdag as. van, kun je met ons mee Smiley
daanbanaan

Antwoord #3 Oktober 19, 2006, 19:23:41
edit2Rapporteer  
he globe ga jij niet toevallig naar sander (in combuco) toe???
globe

Antwoord #4 Oktober 19, 2006, 19:26:40
edit2Rapporteer  
Nope, naar Jeroen deV.. Sander is dan al weer terug volgens mij. (als je tenminste de Sander bedoeld die ik denk dat je bedoeld, wellicht, misschien, dus...)
daanbanaan

Antwoord #5 Oktober 19, 2006, 19:31:11
edit2Rapporteer  
 ik bedoel spikey en die is er nog voor een 2 weekies dus..
maare veel plezier kerel
 ThumpsUp
kiterrr
Gast
Antwoord #6 Oktober 19, 2006, 22:46:40
edit2Rapporteer  
Hey,

is daar naast het kiten ook nog wat te beleven verder voor een mannelijke vrijgezel?
Btje stappen/biertje/dames ofzo?

Heb waarschijnlijk in december of januari ook tijd/zin en ben nog alleen. Da's niet gezellig en een btje zonde van de meerprijs.
frederikV
Gast
Antwoord #7 Oktober 20, 2006, 01:14:59
edit2Rapporteer  
Hey,

is daar naast het kiten ook nog wat te beleven verder voor een mannelijke vrijgezel?
Btje stappen/biertje/dames ofzo?

Heb waarschijnlijk in december of januari ook tijd/zin en ben nog alleen. Da's niet gezellig en een btje zonde van de meerprijs.

Het kiterrrr, d r is genoeg te beleven voor de mannelijke vrijgezel. Ga uit in Fortaleza tot in de late uurtjes en ontmoet de lekkerste wijven. (tong_kitesmiley) Vooral als je blond haar hebt heb je in no time de hoofdprijs ThumpsUp. Wel genoeg condooms meenemen en gebruiken.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.