kicken windsurf pics van de blokkendam met storm

wavewolff
Gast
Antwoord #25 November 04, 2006, 06:14:41
edit2Rapporteer  
Sorry joh, maar ben bang dat de 20 meter toch in de uitschieters zit die meetfout heet. Evengoed... Wel super

Op de Noordzee zijn wel vaker golven van 25mtr gemeten door de Marine!
Flakkee-John

Antwoord #26 November 04, 2006, 07:31:14
edit2Rapporteer  
Het bestaat echt in Nederland, echt mega hoge bakken! Alleen op de Slufter!

Hoop alleen dat dit niet nog meer Duitse nono's hier naartoe gaat lokken...

Laat ik je 1 ding zeggen niet alleen op de slufter zijn zulke golven. Ik heb in deze serieuze speeltuin dinsdag ook mogen spelen. En dat is echt serieuse poep, maaaaar rete gaaf
Marcel~

Logs: 0 | 281 uur
Antwoord #27 November 04, 2006, 15:18:59
edit2Rapporteer  
...en wanneer je dan beseft dat in Nederland de branding in het Noorden hoger is dan in het Zuiden kun je nagaan wat voor bakken er op Ijmuiden/Wijk rolden... Die zijn dan nog hoger!
xray

Antwoord #28 November 04, 2006, 19:17:03
edit2Rapporteer  
tja, volgens mij zouden de golvenin het zuiden door de stuwing van de Noordzee en hte feit dat daar steeds minder ruimte is nog wel eens groter kunnen worden!
KiteDemon

Antwoord #29 November 04, 2006, 21:40:14
edit2Rapporteer  
Bij NW dan wordt de swell recht in een kom geperst bij de Blokkendam, hierdoor worden de golven echt gigantisch opgestuwd op die spot.
Leon aero2
Gast
Antwoord #30 November 05, 2006, 01:34:32
edit2Rapporteer  
Bij NW dan wordt de swell recht in een kom geperst bij de Blokkendam, hierdoor worden de golven echt gigantisch opgestuwd op die spot.

Klopt als een bus volgens mij, want ze kunnen daar echt bizar hoog zijn!  Voordeel is dat als je 1 verkeerde jump doet en zo, n jonge over je heen rolt van 4m wat ik al eens heb gehad. Je meteen weer weet dat je niks voorstelt  hahaha
Maurits

Antwoord #31 November 05, 2006, 02:11:09
edit2Rapporteer  
Het iig allemaal extreem die dag! Dat is 1 conclusie. Heeft er iemand nog video's van die dag?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.