mystic darkrider verloren

kitestertje

November 03, 2006, 20:48:14
edit2Rapporteer  
ik kom er net achter dat ik mijn mystic darkrider ben verloren op het autostrand... loser het was alweer een tijdje geleden, volgens mij 26 oktober.
het gaat om een rode trapeze met zo zitding eronder..
heb je hem gevonden wil je me dn een pb'tje sturen (A) InLove

groetjes LiSa
@rjen

Geen avatar

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #1 November 03, 2006, 20:51:10
edit2Rapporteer  
ik kom er net achter dat ik mijn mystic darkrider ben verloren op het autostrand... loser het was alweer een tijdje geleden, volgens mij 26 oktober.
het gaat om een rode trapeze met zo zitding eronder..
heb je hem gevonden wil je me dn een pb'tje sturen (A) InLove

groetjes LiSa
shit.................balen zeg!!!!!! Je was er zo blij mee
kitestertje

Antwoord #2 November 03, 2006, 20:51:45
edit2Rapporteer  
neeee  dat is me warrior Wink me darkrider was me oude vndaar dat ik hem nog neit miste haha
@rjen

Geen avatar

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #3 November 03, 2006, 20:54:57
edit2Rapporteer  
neeee dat is me warrior Wink me darkrider was me oude vndaar dat ik hem nog neit miste haha

ooooooooooooooohhhhhhhhhhhh............ ....gelukkig, anders had je je pa op je dak gehad!
FonezzzZz

Antwoord #4 November 03, 2006, 23:12:25
edit2Rapporteer  
hoe kan dat toch dat mensen zo vaak spullen! vergeten, vergeten is menselijk, we praten wel over duren spullen! gelukkig komt veel weer terecht via dit geweldige forum. Maar je vergeet toch ook niet om je lijnen vast te maken als je wilt gaan kiten Smiley gewoon ff die CHECK meepakken als je weg gaat moet te doen zijn me

en anders moet je maar overal een polsleash aaangooien en dan sleep je alle spullen wel mee als je iets vergeet !
DaanD

Antwoord #5 November 04, 2006, 00:05:38
edit2Rapporteer  
tj aheeeel goed gelezen ik vind(jat) een trapeze en verkoop hem op deze page beter lezen DAAn eikel  ListenToMe

Excuses daarvoor! Probeerde alleen TS te helpen  (sealedlips_kitesmiley)... hoop dat je je trapeze al verkocht hebt!
knarfie
Gast
Antwoord #6 November 07, 2006, 03:45:54
edit2Rapporteer  
tj aheeeel goed gelezen ik vind(jat) een trapeze en verkoop hem op deze page beter lezen DAAn eikel  ListenToMe
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.