Elevation
|
vraag maar of zo ook l-carb willen maken.. l-sim in carbon uitvoering en dan gewoon plat.. lijkt me wel leuk, wel prijzig, maar goed. misschien zouden ze ook platen iets breder kunnen maken, zijn nu toch 78, misschien is 90 wat handiger..
|
|
|
GjT
|
en iets langer.
GrGjT
|
|
|
Mitchel_12000
|
in welke afmetingen is dat spul tegenwoordig te krijgen?
|
|
|
diederik
|
Ha eddy...als je nu een plaat l-sim afneemt kan je van die afmeting een board maken dat (geloof ik) max. 1.27 lang is en max 37 cm breed. Misschien kan je ze vragen of ze de maten voor standaardplaten aan kunnen passen zodat je evt. langere en bredere boards kan maken.
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
eddy, in de f1 industrie gebruiken ze carbon dat al voorbewerkt is, het epoxy is er al in verwerkt en hard geloof ik pas uit bij een bepaalde temperatuur.
misschien kunnen ze hier iets meer over vertellen?
|
|
|
Eddy Lansink
|
Je bedoeld pre pregs? Lamminaat dat je in de vriezer moet bewaren, het hard pas uit bij een bepaalde temperatuur, bijvoorbeeld 85 of 120 graden. Voordeel van prepreg is dat je een heel goed hars / weefsel gehalte hebt. Meeste prepregs bestaan uit 40% hars en 60% weefsel.
Dit spul is echter wat anders dan L-sim
eddy
|
|
|
|
WIMPIII
|
Inderdaad zijn de afmetingen van de platen nogal oneconomisch voor het bouwen van meerdere boards. Voor de rest is het een heel handig makkelijk te verwerken product voor een mooie finish.
|
|
|
Eddy Lansink
|
Nomad lamineert gewoon carbon een een kunststof plaat met zn graphics (geplot) erin.
|
|
|