De voorspellingen zien er nog steeds goed uit ...bron :KMNI De wind komt uit zuid tot zuidwest en is matig, kracht 3 tot 4. Langs de kust is de wind vrij krachtig, 5 en neemt in de middag toe tot krachtig, 6. Dus neem het er nog maar van nu de temperatuur nog redelijk is ...
Ik was vandaag heellaas verhinderd ,Ik heb mijn auto te koop staan en vanmiddag kreeg ik plotseling een paar mensen die kwamen kijken ,( ik heb mijn auto wel verkocht ) dus dat ging even voor ...Maar ik hoop vrijdag of zaterdag zeker nog een keer te gaan,,de voorspellingen blijven er nog steeds goed uit zien temperatuur boven de 10 graden en een lekker windtje ...Dus als het de komende dagen goed is ben ik er weer..
« Laatste verandering: November 09, 2006, 02:48:06 door zwafra »
Ik was vandaag heellaas verhinderd ,Ik heb mijn auto te koop staan en vanmiddag kreeg ik plotseling een paar mensen die kwamen kijken ,( ik heb mijn auto wel verkocht ) dus dat ging even voor ...Maar ik hoop vrijdag of zaterdag zeker nog een keer te gaan,,de voorspellingen blijven er nog steeds goed uit zien temperatuur boven de 10 graden en een lekker windtje ...Dus als het de komende dagen goed is ben ik er weer..
Volgens mij is die auto net nieuw van je. Heb je geld teveel ofzo of ga je nu een oude auto kopen hihi